Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Booking.comUSD 317
ScandicHotels.comUSD 285
FindHotel
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Familien har fra tid til annen tatt inn på Grand Hotel. Beliggenheten er best i Norge. Dette er nyoppusset, storslagent og flott. Frokosten er bra. Alle ansatte gjør en veldig god jobb. Synd at AC anlegget bråker endel og unødvendig. Krever litt justering eller vedlikehold. På badet er det hull i veggen ved kontakten. Dette skal være et fem stjerners hotell også på rommene. Det er det desverre ikke. Vi kommer likevell tilbake fordi det er totalt et godt hotell.

1  Takk, GEM_reiser
Svar fra ledelsen:Besvart 4. august 2020

Hei GEM_reiser,
Tusen takk for din tilbakemelding, og at du var likte vårt beliggenhet og værelse. Vi på Grand ønsker alltid å forbedre oss, og vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger som kan være med på å heve vår standard. Tusen takk for det! Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Igjen en fantastisk opplevelse. Hyggelig velkomst til et vakkert hotell. Kjempe fint rom med alt en trenger. Veldig hyggelig bartender. God frokost. Bestiller hva en vil ha fra servitør i corona tider. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, TineH71
Svar fra ledelsen:Besvart 4. august 2020

Hei TineH71
Tusen takk, for en flott tilbakemelding! Vi på Grand jobber kontinuerlig for å gjøre våre gjester fornøyde, og det gleder oss at dere setter pris på det. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 26. juni 2020

Utslitte stoppmøbler med flekker på, i rommet som hadde ett ekkelt vegg-til-vegg-teppe til tross for at jeg har harde gulv som preferanse. Støvete overflater. En skitten kaffekopp ved vannkokere. Kun ett tannglass på badet, til tross for at vi var to gjester.
Slitte overflater, merker i dør på bad.
På spaet var det et flott oppvarmet basseng, men nedslitte hvilesenger.
Vi fikk ikke følelsen av at personalet var der for gjestene, unntatt for den unge kvinnelige servitøren i frokostmatsalen som var fantastisk, og kvinnen som sjekket oss ut, som var både rask og hyggelig. Den verste opplevelsen var at et personale låste seg inn i rommet om morgenen og spurte etter «Arild».
Dette duger ikke, bedre kan dere!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Homesweethome0
Svar fra ledelsen:Besvart 9. juli 2020

Takk for din tilbakemelding, det er slike konstruktive tilbakemeldinger som gir oss muligheten til å forbedre oss.
Jeg beklager for at oppholdet ditt ikke levde opp til dine forventninger og jeg håper vi får muligheten til å vise oss fra en bedre side ved en senere anledning.
Grand Hotel

Anmeldt 24. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
nmaikio, Front Office Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Anmeldt 2. februar 2020

Herlig opplevelse på Grand, man får den gode følelsen . Kjempestor «leilighet «fint spa , god frokost og verdens beste seng ❤️ Vi kosa oss masse masse ❤️❤️❤️
Vi kommer garantert tilbake !!!
Det var også veldig hyggelig betjening der

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Meseleri
nmaikio, Front Office Manager på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Hei marrimoussaka,

Tusen takk, for en flott tilbakemelding! Vi på Grand jobber kontinuerlig for å gjøre våre gjester fornøyde, og det gleder oss at dere setter pris på det. Som en liten ekstrainformasjon, bruker vi Jensen Executive-senger, om et fremtidig kjøp ville friste. Vi gleder oss til å ønske der velkommen tilbake!

Nuri M. Aikio
Front Office Manager