13 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 357
Trip.comUSD 388
Anmeldt 7. juli 2021

Vi feiret bryllupsdag med overnatting på Grand Hotel. Service fra vi parkerte bilen i garasjen til vi dro igjen. Hyggelig betjening i resepsjonen og bilparkering. Suiten hadde rikelig med plass og upåklagelig utsikt mot Karl Johan. Veldig god seng.
Frokosten hadde alt vi ønsket oss, med godt utvalg i varme og kalde retter. Hyggelig betjening der og. Takk for oss, vi kommer garantert tilbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mringer2021
Per Christian Skramstad, Guest Services / Front Office på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Kjære mringer2021,

Det er så hyggelig å høre at dere hadde en fantastisk bryllupsdag hos oss på Grand og at dere var fornøyd med våre suiter.

Vårt personal står på hver dag for å få våre gjester til å "Feel Grand" og jeg er glad for at dere fikk den opplevelsen av vårt personale.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen til oss igjen.

Med vennlig hilsen

P. Christian

Anmeldt 29. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Christian S, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde et utrolig fint opphold på Grand hotell, som gikk over all forventning! Hyggelige ansatte i resepsjonen, som alltid er tilgjengelige (også på telefon).
Sengen var utrolig behagelig, og natten var støyfri. Prikken over i’en var Artesia spa, deilig badstue og basseng. Frokosten var god, men det kunne vært ett større utvalg av glutenfri mat. Alt i alt, hadde vi ett veldig flott opphold, vi kommer garantert tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, anjavselle

Hei anjavselle,

Tusen takk for hyggelige ord.
Jeg er glad for å høre at våre behaglige senger ga dere en god natts søvn og at dere fikk nydt litt tid for velvære i vår spa avdelingen.

Jeg har vidreformidlet ditt ønke om større utvalg av glutenfritt til Grand Cafe.

VI gleder oss til å ønske dere velkommen igjen til Grand Hotel!

Med vennlig hilsen

P. Christian
Grand Hotel Oslo.

Anmeldt 6. desember 2020

Vil takke for en fantastisk weekend på dette flotte hotellet.
Vi ble møtt av blid og hyggelig resepsjonist, som ga oss
god og informativ informasjon om hotellet og tiltak rundt covid-19.
Vi fikk ett fantastisk flott rom som var over vår forventning. Vi følte oss godt ivaretatt av personalet som var helt klart opptatt ev smitte vern og renslighet.
Nydelig mat og hyggelig atmosfære, gjorde sitt til att vi fikk ett særdeles flott opphold.
Vi tar turen snart igjen.
Janne og Geir.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, geire475
Svar fra ledelsen:Besvart 17. desember 2020

Kjære Janne og Geir,

Tusen takk for deres tilbakemelding. Det er veldig gledelig å se at ditt opphold på Grand Hotel var strålende. Jeg vil ta dine kommentarer videre, og jeg er sikker på at vårt team vil sette stor pris på de positive tilbakemeldingene.

Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Vi vil bare si tusen takk for et fantastisk opphold på Grand Hotell! Jeg anbefaler alle å ta en natt her, hvor enn du går blir du møtt av snille, flinke og så imøtekommende ansatte. Maten var nydelig, rommet var stort, fint og rent! Vi følte oss trygge på hotellet, de følger smittevernsregelene til punkt og prikke! Vi kommer absolutt tilbake. Stort pluss!

Dato for oppholdet: desember 2020
2  Takk, 805asbj_rnk
Svar fra ledelsen:Besvart 17. desember 2020

Kjære 805asbj_rnk,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding av ditt opphold her hos oss på Grand Hotel.

Det er veldig hyggelig at oppholdet har vært bra og at dere har sovet godt hos oss. Det er veldig hyggelig å høre at vårt resepsjonsteam er effektive og hyggelige, samt at maten har falt i smak. Dine tilbakemeldinger vil bli videresendt til teamet, og jeg er sikker på at de vil sette pris på deres tilbakemelding.

Jeg håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til Grand Hotel snart igjen.

Med vennlig hilsen,