11 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 357
Trip.comUSD 388
Anmeldt 27. juli 2021

Slitt hotell som luktet dårlig. Ikke verdt å bo her! Skikkelig dårlig vedlikeholdt.klima annlegget bråket som danskebåten så mannmåtte ha øreplugger for å sove. Frokost er ikke inkludert i prisen. Skal dette være 5 stjerners hotell?? Ikke verdt pengene

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ronnykyllingstad
Per Christian Skramstad, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei ronnykyllingstad,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss konstruktiv tilbakemelding, vi har fått vårt teknisk team til å gå over rommet sånn at det blir i tipp topp stand. Jeg må bare beklage at oppholdet ditt ble mindre positivt.

Når det kommer til frokost så har vi gjort det sånn at man velger ved booking om man ønsker å ha en booking med eller uten frokost, dette for å gi våre gjester en fleksibilitet til å selv velge om de ønsker frokost under oppholdet, dette er en vanlig standard som mange av våre internasjonale gjester setter pris på.

Vi håper vi får anledning til å ønske deg tilbake ved en senere anledning sånn at vi kan få vist oss fra en bedre side.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Et nydelig og ærverdig hotell med historie. Fantastisk beliggenhet midt på Karl Johan.
Elsker interiøret i foajé, bar og restaurant. Flott rom, rent og romslig. Og en fantastisk god seng.
Nydelig frokostbuffet i Grand Cafè. Veldig god og hyggelig service. 5 av 5 stjerner

Takk, Wander61177510622

Hei Wander61177510622,

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du elsket interiøret på hotellet og at du syntes at våre rom var rene, romslige og flotte.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til oss igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Christian Skramstad, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Koselig, stilig, nyoppusset. Her er det godt å være, valuta for pengene. Stille og rolig. Deilig frokost på Grand Cafe. Barnevennlig og rolig hotell med kort vei til alt. Flott familierom med god plass og to bad. Dusj og badekar. Anbefales!

Takk, SiEdHo

Hei SiEdHo,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Det er så flott å høre at du har hatt et fint opphold sammen med familien og at dere følte dere fikk god valuta for pengene med våre Superior Plus rom.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen til oss igjen.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Skuffelse. Det positive er sentralt og hyggelige ansatte i kantine og resepsjon. Dårlig frokost, verste bacon jeg har fått servert på et hotell. Lite glutenfritt. Ansatte i restauranten (frokost) går i egne klær, gjerne slitte jeans. Ikke særlig appetittelig - og synes ikke det tar seg ut. Ved én anledning smelte et vaskepersonell døren igjen på oss mens vi satt på balkongen og hun vasket rommet. Og det er en svært treg dør, så hun måtte ta godt i for å smelle den. Ikke 5-stjerners.

Takk, Else Marie S

Hei Else Marie S,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss på Grand Hotel Oslo by Scandic.

Jeg beklager at dere finn en mindre positiv opplevelse her hos oss og dine tilbakemeldinger vil bli tatt med videre.. Det er hyggelig å høre at dere ble møtt av hyggelige ansatte i restaurant og resepsjonen.

Housekeeping bruker å sette en dørstopper i inngangsdøren til rommet når de vasker, kanskje dette førte til gjennomtrekk og at det er derfor døren smalt hardt igjen?

Jeg håper vi får anledning til å ønske dere velkommen til oss ved en senere anledning, sånn at vi får vist oss fra en ny side.