9 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 333
Trip.comUSD 375
Anmeldt 2. august 2021

Grand Hotel er Oslos mest fancye hotell med en lang tradisjonsrik historie i en ny innpakkning. Nydelig at dem har tatt vare på den orginale veggmaleriet i Grand Cafe også lysekronen i lobbyen, også elsker jeg Palmen som er ett stort løft innen hva du kan gjøre på hotellet, i palmen kan man nyte en britisk tradisjonsrik afternoon tea eller en rolig middag.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T
Christian S, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei Ole Christoffer T,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold hos oss.

Vi er utrolig stolte av hvordan Palmen er blitt etter renoveringen.

Vi gleder oss allerede til ditt neste besøk hos oss.

Christian

Anmeldt 1. august 2021

Bodde på Grand for første gang og det blir ikke siste. En flott mottakelse ved innsjekk, fikk oppgradert rom uten å be om det. Nydelig seng. En koselig lobbybar. Frokosten var helt nydelig og med en rolig stemning. Anbefaler absolutt et opphold på Grand i Oslo.

1  Takk, BirgitBr
Per Christian Skramstad, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei BirgitBr,

Det er så utrolig hyggelig å høre at du hadde et flott opphold her på Grand Hotel.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til oss igjen.

Anmeldt 27. juli 2021

Slitt hotell som luktet dårlig. Ikke verdt å bo her! Skikkelig dårlig vedlikeholdt.klima annlegget bråket som danskebåten så mannmåtte ha øreplugger for å sove. Frokost er ikke inkludert i prisen. Skal dette være 5 stjerners hotell?? Ikke verdt pengene

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ronnykyllingstad
Per Christian Skramstad, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei ronnykyllingstad,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss konstruktiv tilbakemelding, vi har fått vårt teknisk team til å gå over rommet sånn at det blir i tipp topp stand. Jeg må bare beklage at oppholdet ditt ble mindre positivt.

Når det kommer til frokost så har vi gjort det sånn at man velger ved booking om man ønsker å ha en booking med eller uten frokost, dette for å gi våre gjester en fleksibilitet til å selv velge om de ønsker frokost under oppholdet, dette er en vanlig standard som mange av våre internasjonale gjester setter pris på.

Vi håper vi får anledning til å ønske deg tilbake ved en senere anledning sånn at vi kan få vist oss fra en bedre side.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Et nydelig og ærverdig hotell med historie. Fantastisk beliggenhet midt på Karl Johan.
Elsker interiøret i foajé, bar og restaurant. Flott rom, rent og romslig. Og en fantastisk god seng.
Nydelig frokostbuffet i Grand Cafè. Veldig god og hyggelig service. 5 av 5 stjerner

Takk, Wander61177510622

Hei Wander61177510622,

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du elsket interiøret på hotellet og at du syntes at våre rom var rene, romslige og flotte.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til oss igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Christian Skramstad, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021