11 personer ser på dette hotellet
FindHotel
travelup.comUSD 366
Trip.comUSD 388
Anmeldt 8. august 2021

Vi valgte dette hotellet da vi hadde et ærend like i nærheten. Vi valgte pakken "en Grand opplevelse", med junior suite, middag og et glass champagne. Fikk rom med nydelig utsikt over parken og Stortinget. Hotellet var svært flinke med tanke på smittevern, og vi hadde et flott opphold. Maten var veldig god, og personalet svært hyggelige og hjelpsomme. I tillegg var det svært rolig og lite mas og bråk(lavsesong?)
Hit kommer vi gjerne igjen

Pluss : Flott bad med badekar, deilig seng, deilig mat og omgivelser i Palmen, topp ansatte, beliggenhet, smittevern, rolig, utlån av paraply er et stort pluss.

Minus : Ned unntatt av badet var rommet noe slitent, og møblene ukomfortable. Pulvereggerøre holder ikke, det er svært skuffende på et slikt hotell. 30min er kort tid å spise frokost på, hadde det vært flere folk hadde det blitt stress og mas.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Starlionleo
Christian S, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei Starlionleo,

Takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt nylige besøk her på Grand Hotel.
Det er hyggelig å høre at Grand Opplevelse pakken falt i smak og at dere var fornøyd med totalopplevelsen også sett i en litt annerledes hverdag.

Jeg skal ta dine tilbakemeldinger ang frokost videre med Grand Cafe, dessverre så er vi nødt til å fordele gjestene våre til frokost sånn at alle skal få mulighet til å spise og samtidig være innenfor smittevernets regler. Forhåpentligvis blir det ikke lenge til våre gjester kan nyte en lang frokost igjen.

Vi håper vi snart kan ønske dere velkommen til oss igjen.

Christian.

Anmeldt 6. august 2021

Hyggelig personale, rent, staselig, perfekt beliggenhet og god frokost i tradisjonsrike lokaler. Vi var veldig fornøyde med hotellvalget for vår lille «turist i egen by» ferie (mor og en datter på 12 år)

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ynilse

Hei ynilse,

Takk for at du tokk deg tid til å skrive en tilbakemelding etter deres opphold hos oss.

Det høres ut som dere hadde en perfekt Staycaiton hos oss. Jeg skal videreformidle dine hyggelige ord til vårt personale.

VI gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Christian

Anmeldt 2. august 2021

Grand Hotel er Oslos mest fancye hotell med en lang tradisjonsrik historie i en ny innpakkning. Nydelig at dem har tatt vare på den orginale veggmaleriet i Grand Cafe også lysekronen i lobbyen, også elsker jeg Palmen som er ett stort løft innen hva du kan gjøre på hotellet, i palmen kan man nyte en britisk tradisjonsrik afternoon tea eller en rolig middag.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T

Hei Ole Christoffer T,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold hos oss.

Vi er utrolig stolte av hvordan Palmen er blitt etter renoveringen.

Vi gleder oss allerede til ditt neste besøk hos oss.

Christian

Anmeldt 1. august 2021

Bodde på Grand for første gang og det blir ikke siste. En flott mottakelse ved innsjekk, fikk oppgradert rom uten å be om det. Nydelig seng. En koselig lobbybar. Frokosten var helt nydelig og med en rolig stemning. Anbefaler absolutt et opphold på Grand i Oslo.

1  Takk, BirgitBr
Per Christian Skramstad, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei BirgitBr,

Det er så utrolig hyggelig å høre at du hadde et flott opphold her på Grand Hotel.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til oss igjen.

P. Christian
Grand Hotel Oslo

Anmeldt 27. juli 2021

Slitt hotell som luktet dårlig. Ikke verdt å bo her! Skikkelig dårlig vedlikeholdt.klima annlegget bråket som danskebåten så mannmåtte ha øreplugger for å sove. Frokost er ikke inkludert i prisen. Skal dette være 5 stjerners hotell?? Ikke verdt pengene

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ronnykyllingstad
Per Christian Skramstad, Gästservice/reception på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei ronnykyllingstad,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss konstruktiv tilbakemelding, vi har fått vårt teknisk team til å gå over rommet sånn at det blir i tipp topp stand. Jeg må bare beklage at oppholdet ditt ble mindre positivt.

Når det kommer til frokost så har vi gjort det sånn at man velger ved booking om man ønsker å ha en booking med eller uten frokost, dette for å gi våre gjester en fleksibilitet til å selv velge om de ønsker frokost under oppholdet, dette er en vanlig standard som mange av våre internasjonale gjester setter pris på.

Vi håper vi får anledning til å ønske deg tilbake ved en senere anledning sånn at vi kan få vist oss fra en bedre side.

P. Christian
Grand Hotel Oslo