Trip.com
ScandicHotels.comUSD 145
FindHotelUSD 148
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hotellet opplyser om glutenfri bakst, men tilbudet var rett og slett trist. Brødet var så tørt at det smuldret opp før du begynte å forsøke å ha på pålegg. Så enkelt som det er å kjøpe inn(evt bake selv og ha i fryseren), skulle det være mulig å gi et bedre tilbud. De har mye å lære av Scandic Nidelven i Trondheim som til og med steker ferske lapper! Tar 5 min å lage ei røre, og en billig engangsutgift å kjøpe f.eks et vaffeljern til glutenfri benyttelse.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, annw687
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Ann.
Tusen takk for at du tar deg tis til å skrive en tilbakemelding til oss.
Vi tar vårt glutenfrie frokost seriøst og vi har et godt utvalg av produkter. Vi har glutenfritt brød, knekkebrød, frokostblanding, 2 typer muffins, og 3 typer søt bakst samt et godt utvalg av andre produkter som gjør at gjestene våre kan få en fin frokost. VI har tatt bort vår brødrister til glutenfritt da vi ofte fant andre gjester bruke denne til vanlig brød og vi ønsker ikke at dette skal skje. Vår restaurantsjef som viste deg rundt frokosten, og forklarte allergenmerkingen for å vise deg alternativene våre. Scandic Nidelven har en anderledes frokost en oss som vi ikke kan sammenligne oss med, men vi har alt det Scandic har valgt ut som sortiment for oss.

Jeg er lei meg for at du ikke følte at vi hadde et godt nok utvalg uten gluten. Vi jobber hver dag for at dette tilbudet skal være bra.
Takk igjen for tilbakemelding og velkommen tilbake til oss.
Ragne Lærum
Hotelldirektør
Scandic Oslo City

Anmeldt 25. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 23. oktober 2018

Hotellet var greit plassert midt i sentrum, det er tydlig at det begynner å bli noen år no, servicen var bra med annkomst og frokosten var grei nok til ett rimelig hotell. Rensligheten på rommet var ikkje veldig mye å skryte av det var ett lag med støv oppetter lister og alt i alt litt skittent.

Takk, Sindre K
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hi Sindre k
Many thanks for your review! We’re sad to hear that you weren’t totally satisfied with your stay. We appreciate your feedback so that we can get even better at what we do.
We are sorry you felt the room was not properly cleaned when you arrived. Please let us know right away if there is anything wrong next time you are here with us. We really want all f our guests to have the best visit possible.

Welcome back!

Anmeldt 13. oktober 2018

Hotellet er småslitent,med teppegolv,både på rom og i ganger.Badet var også noe smålitent,og og ikke helt rent.Første dagen,så måtte jeg la vannet renne 15 min,før det ble varmt..Hadde rom i høy etg,så så ikke så mye bråk utenifra.Vi var der på konferanse,og lokalene der var bra,det var også pausematen.Vi hadde bestilt middag,den ene kvelden,tror ikke kokken hadde fått med seg at vi var 46 stk,fordi,det var lite varmmat i buffen,det var tilslutt nestent tomt.Da ble gryta fra lunch varmet opp,ikke bra..Ellers så var det ganske bra,kunne ha vært bedre service fra resepsjon,de var ganske firkantet.

1  Takk, Anne Marie R
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei på deg.

Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding.
Vi håper vi sees neste gang dere er I Oslo.

Velkommen skal du være

Ragne Lærum
Hotelldirektør
Scandic Oslo City

Anmeldt 10. oktober 2018

Overnattet fredag til lørdag. Koselig og rent rom. Det var mulighet for å koble mobilen til TVen for å spille av musikk.Skulle ønske det var en minibar på rommet, men utenom dette var alt som forventet.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kim M
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hei Kim M

Tusen takk for en fin tilbakemelding på oppholdet ditt her hos oss.
Vi håper vi sees snart igjen, kanskje neste gang du er I Oslo?

Velkommen skal du være

Alle oss på Scandic Oslo City