Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 142
Anmeldt 8. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Anmeldt 6. november 2018

Var på Phantom of the Opera på folketeateret. Bestilte en pakkeløsning som var perfektDette vil bli gjentatt ved en senere anledning. Hotellet var i nær avstand til Folketeateret, maten og servicen var upåklagelig

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Anne H

Hei Anne H

Så fantastisk at du likte hotellet og at Phantom var bra.
Vi gleder oss til å se dere neste gang!

Hotelldirektør

Anmeldt 6. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 5. november 2018

Praktisk beliggenhet til jernbanestasjonen og sentrum av Oslo. Deilig frokost med både sunne og søte alternativer. Hyggelig og serviceinnstilt betjening, rene og ryddige rom. Stor resepsjon med sitteplasser.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Passport44731614000

Hei på deg

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding på oppholdet her hos oss.
Jeg håper vi sees igjen neste gang dere er i Oslo

Velkommen

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hotellet opplyser om glutenfri bakst, men tilbudet var rett og slett trist. Brødet var så tørt at det smuldret opp før du begynte å forsøke å ha på pålegg. Så enkelt som det er å kjøpe inn(evt bake selv og ha i fryseren), skulle det være mulig å gi et bedre tilbud. De har mye å lære av Scandic Nidelven i Trondheim som til og med steker ferske lapper! Tar 5 min å lage ei røre, og en billig engangsutgift å kjøpe f.eks et vaffeljern til glutenfri benyttelse.

1  Takk, annw687
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Ann.
Tusen takk for at du tar deg tis til å skrive en tilbakemelding til oss.
Vi tar vårt glutenfrie frokost seriøst og vi har et godt utvalg av produkter. Vi har glutenfritt brød, knekkebrød, frokostblanding, 2 typer muffins, og 3 typer søt bakst samt et godt utvalg av andre produkter som gjør at gjestene våre kan få en fin frokost. VI har tatt bort vår brødrister til glutenfritt da vi ofte fant andre gjester bruke denne til vanlig brød og vi ønsker ikke at dette skal skje. Vår restaurantsjef som viste deg rundt frokosten, og forklarte allergenmerkingen for å vise deg alternativene våre. Scandic Nidelven har en anderledes frokost en oss som vi ikke kan sammenligne oss med, men vi har alt det Scandic har valgt ut som sortiment for oss.

Jeg er lei meg for at du ikke følte at vi hadde et godt nok utvalg uten gluten. Vi jobber hver dag for at dette tilbudet skal være bra.
Takk igjen for tilbakemelding og velkommen tilbake til oss.
Hotelldirektør