2 personer ser på dette hotellet
CheapTicketsUSD 127
Anmeldt 4. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 15. november 2018

Skal du til Oslo og ønsker å bo på hotell - anbefaler jeg Scandic Oslo City!! Utrolige hyggelig personale som er svært serviceminded og imøtekommende. Selve resepsjonsområdet er veldig inviterende og det serveres også en kveldsbufe om du ønsker. Facilitetene treningsrom og badstu er også deilig avslappende etter en hektisk dag.

Takk, ElisabethAStavanger
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei på deg

Tusen takk for en vendlig hyggelig tilbakemelding på oppholdet ditt her hos oss.
Jeg håper det ikke blir så lenge til vi sees igjen.

Velkommen skal du være

Vennlig hilsen
Ragne Lærum
Hotelldirektør
Scandic Oslo City

Anmeldt 8. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 6. november 2018

Var på Phantom of the Opera på folketeateret. Bestilte en pakkeløsning som var perfektDette vil bli gjentatt ved en senere anledning. Hotellet var i nær avstand til Folketeateret, maten og servicen var upåklagelig

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Anne H

Hei Anne H

Så fantastisk at du likte hotellet og at Phantom var bra.
Vi gleder oss til å se dere neste gang!

Vennlig hilsen
Ragne Lærum