Priceline
CheapTicketsUSD 127
Anmeldt 10. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Anmeldt 10. desember 2018

Vi ville bo to netter sentralt i Oslo og ville ikke betale altfor mye, derfor valgte vi Scandic Oslo City. Når du kommer inn på hotellet er du direkte i resepsjonen. Veldig veldig lite plass i inngangsarealet, det virket litt trangt. Resepsjonistene var hyggelige og rommet var også bra, ikke noe spesielt, men greit for en overnatting på to netter. Vi fikk rom til en sidegate, det var bra og ikke mye støy fra gaten :) Med frokosten var vi ikke veldig fornøyde. Lite utvalg (i hvertfall hadde vi et mye større utvalg på andre hoteller før) og frokostsalen virket trangt også. Men vi har også ikke forventet alt for mye, siden hotellet er et av de billigere i byen. Alt i alt er vi fornøyd med oppholdet.

1  Takk, haakonSWE

Hei på deg.

Tusen takk for en fin tilbakemelding på oppholdet ditt her hos oss. Hyggelig å høre at dere var fornøyde og jeg håper du kommer tilbake til oss neste gang du er i Oslo.

Ha en flott julefeiring!

Vennlig hilsen
Ragne Lærum
Hotelldirektør
Scandic Oslo City

Anmeldt 4. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldt 15. november 2018

Skal du til Oslo og ønsker å bo på hotell - anbefaler jeg Scandic Oslo City!! Utrolige hyggelig personale som er svært serviceminded og imøtekommende. Selve resepsjonsområdet er veldig inviterende og det serveres også en kveldsbufe om du ønsker. Facilitetene treningsrom og badstu er også deilig avslappende etter en hektisk dag.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ElisabethAStavanger
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei på deg

Tusen takk for en vendlig hyggelig tilbakemelding på oppholdet ditt her hos oss.
Jeg håper det ikke blir så lenge til vi sees igjen.

Velkommen skal du være

Vennlig hilsen