Priceline
Booking.comUSD 145
ZenHotels.comUSD 159
Anmeldt 23. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Anmeldt 21. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 2. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Anmeldt 17. desember 2018

Dette hotellet ligger rett på andre siden av Oslo S, så lokasjonen er veldig sentralt.
Innsjekking og utsjekking gikk helt greit.
Fikk oppgradert rommet for en liten sum til junior suite.
Denne var helt grei, ikke noe spesielt mer enn en sittegruppe ekstra og ett badekar.
Badet var veldig lite, utsikten var i en bakgård.
Det finnes bedre alternativer for denne prisen, men helt greit.
Frokosten var bra.

1  Takk, WFrode
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hello!
Thank you for your great feedback on your stay here at Scandic Oslo City- We hope the rest of your stay in Oslo was great and we are looking forward to seeing you again.

Merry Christmas!

All the best
Team Scandic Oslo City

Anmeldt 10. desember 2018

Veldig god service og sentralt beliggende med nærhet til Oslo S.God mat og veldig hyggelig å bo der. Dette er et hotell som tilfredsstillet alle mine krav til et vellykket opphold. Kan anbefales til alle som ønsker et vellykket opphold i Oslo

• Reisetype: Reiste alene
Takk, Safari43698085354
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei!

Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding på oppholdet ditt her oss. Hyggelig å høre at dere hadde det hyggelig hos oss.
Ha en fantastisk julefeiring og jeg håper vi sees igjen neste gang du er i Oslo. Velkommen skal du være.

Vennlig hilsen
Ragne Lærum