Priceline
ScandicHotels.comUSD 145
Expedia.comUSD 145
120125 av 1 175 anmeldelser
Anmeldt 27. januar 2019

Supert hotel i sentrum og rett ved siden av togbanestasjonen. Knallgod frokost med god variasjon, kjekk og serviceinnstilt personale. Fint rom. Gode senger å sove i, ingen bråk fra trafikk. Veldig fornøyd!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, DayTrip37148498998
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei hei

Tusen takk for en superduper tilbakemelding på oppholde ditt her hos oss.
Fint å høre at du koste deg.
Velkomme tilbake til oss

Anmeldt 23. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 21. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 2. januar 2019

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Anmeldt 17. desember 2018

Dette hotellet ligger rett på andre siden av Oslo S, så lokasjonen er veldig sentralt.
Innsjekking og utsjekking gikk helt greit.
Fikk oppgradert rommet for en liten sum til junior suite.
Denne var helt grei, ikke noe spesielt mer enn en sittegruppe ekstra og ett badekar.
Badet var veldig lite, utsikten var i en bakgård.
Det finnes bedre alternativer for denne prisen, men helt greit.
Frokosten var bra.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, WFrode
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hello!
Thank you for your great feedback on your stay here at Scandic Oslo City- We hope the rest of your stay in Oslo was great and we are looking forward to seeing you again.

Merry Christmas!

All the best