Vio.com
travelup.comUSD 189
ScandicHotels.comUSD 183
Anmeldt 28. januar 2019

Kom til innsjekk og bare jeg hadde blitt registrert, ikke min datter. Så de sa de skulle sette inn en ekstra seng. Da vi kom sent om kvelden var dette ikke gjort. Så vi sov på 90cm seg og verdens trangeste rom og rom som lå så bortgjemt at vi hadde problemer med å finne det. Veninnen min med barnet sitt betalte samme pris på nabohotellet og det var luksus rom i forhold. Vi kunne nesten ikke snu oss i rommet.

Takk, Paradise07374391908
Ragne L, Front Office Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei.

Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding.
Jeg beklager at det ikke var en topp opphold.
Husk når du bestiller rommet og sjekke størrelsen og om det er den romstørrelsen som passer for deg. Alt er tilgjengelig på nettet med sengebredde og størrelse på rommet så du ikke blir skuffet ved neste besøk.

Velkommen tilbake til oss

Vennlig hilsen
Ragne Lærum
Scandic Oslo City

Anmeldt 27. januar 2019

Supert hotel i sentrum og rett ved siden av togbanestasjonen. Knallgod frokost med god variasjon, kjekk og serviceinnstilt personale. Fint rom. Gode senger å sove i, ingen bråk fra trafikk. Veldig fornøyd!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, DayTrip37148498998
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei hei

Tusen takk for en superduper tilbakemelding på oppholde ditt her hos oss.
Fint å høre at du koste deg.
Velkomme tilbake til oss

Anmeldt 23. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 21. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 2. januar 2019

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019