Kurt S
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Ragne L, General ManagerScandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. feb. 2019
Hei på deg.

Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding på oppholdet dere hadde her på Scandic Oslo City!
Jeg håper vi sese igjen neste gang dere er i Oslo.

Vi vil gjerne se dere her!

Velkommen skal dere vøre

0.6 km fra Scandic Oslo City
    kr 1 334
4.1 km fra Scandic Oslo City
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 902
    kr 1 280
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 5. februar 2019

Hotellet har en glimrende beliggenhet like ved sentralbanestasjonen.

Hyggelige folk i resepsjonen!

Rommet var lite, men godt utnyttet. Veldig kaldt på rommet og vi fant ikke ut hvordan vi kunne regulere temperaturen.

Frokosten... hvor skal jeg starte... Majonesen hadde en god hinne på seg, så gammel ut. Gulost og brunost hadde 0,5 cm tørre kanter. Speileggene var halvstekte og lå i en grisete røre på brettet. Omeletten så tørr ut og havregrøten svømte i melk. Baconet var halvkokt. For første gang spiste jeg brødskive med syltetøy på til frokost på et hotell.

1  Takk, ARK70
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ser på de tingene du nevnte. Vi pleier å få gode tilbakemeldigner på vår frokost, men takk for dine synspunkter, de tar vi med oss videre.

Velkomme tilbake til oss

Anmeldt 3. februar 2019

Hyggelig hotell sentralt i Oslo på Jernbanetorget. Bra frokost og hyggelig betjening
Gode senger , reint og hyggelig på rommene. Fint og rolig uten støy på rom i femte etage innover vendt rom. Bra utlufting på rommet

Romtips: Velg superior rom bra plass på rommet
Takk, jonnyrye
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei

Tusen takk for en fin tilbakemelding på oppholdet ditt!
VI håper å se deg igjen snart.
Velkommen skal du være

alle oss på Scandic Oslo City

Anmeldt 28. januar 2019

Kom til innsjekk og bare jeg hadde blitt registrert, ikke min datter. Så de sa de skulle sette inn en ekstra seng. Da vi kom sent om kvelden var dette ikke gjort. Så vi sov på 90cm seg og verdens trangeste rom og rom som lå så bortgjemt at vi hadde problemer med å finne det. Veninnen min med barnet sitt betalte samme pris på nabohotellet og det var luksus rom i forhold. Vi kunne nesten ikke snu oss i rommet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Paradise07374391908
Ragne L, Front Office Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei.

Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding.
Jeg beklager at det ikke var en topp opphold.
Husk når du bestiller rommet og sjekke størrelsen og om det er den romstørrelsen som passer for deg. Alt er tilgjengelig på nettet med sengebredde og størrelse på rommet så du ikke blir skuffet ved neste besøk.

Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 27. januar 2019

Supert hotel i sentrum og rett ved siden av togbanestasjonen. Knallgod frokost med god variasjon, kjekk og serviceinnstilt personale. Fint rom. Gode senger å sove i, ingen bråk fra trafikk. Veldig fornøyd!

Takk, DayTrip37148498998
Ragne L, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei hei

Tusen takk for en superduper tilbakemelding på oppholde ditt her hos oss.
Fint å høre at du koste deg.
Velkomme tilbake til oss

Anmeldt 23. januar 2019