Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 135
FindHotelUSD 138
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Har besøkt hotellet en rekke ganger da dette ligger meget sentralt ved Oslo S og Karl Johan. Hotellet er helt ok men noe vanskelig å finne fram til rommene, mange kriker, kroker og lange ganger.
Renhold er bra men begynner å bli noe slitt. Hyggelig resepsjonist på dag to og hyggelige frokostvertinner som fikset kaffe ved bordet og ønsket god morgen. En helt grei hotellopplevelse.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, 706kyrrea
Theodor v, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kjære 706kyrrea
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Eldste del av bygget er fra 1834 så litt kriker og kroker er det her som du nevner. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss i nær fremtid.

Anmeldt 4. mars 2020

Veldig kaldt på rommet, Lå lenge å frøs for vi sovnet. Ikke veldig gode senger .Litt møkkete tepper i gangene. Ikke varmt vann i dusjen . Men veldig hyggelige ansatte. Bra beliggenhet midt i Oslo . Frokosten var veldig bra, med godt utvalg.

1  Takk, Trinetrall
Theodor v, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Hei Trinetrall
Tusen takk for tilbakemelding og veldig hyggelige kommentarer angående mine kolleger og frokost.
Ser her at det har vært litt temperatur utfordringer både hva gjelder varmt vann og radiator. Beklager så mye for dette. Radiator kan justeres og skal i utgangspunktet varme opp rommet til en tilfredsstillende temperatur, men beklager hvis dette ikke var tilfellet. Vi har og har hatt utfordringer med varmt vannet. Det er varmtvann, men det tar uforholdsmessig lang tid før det kommer visse steder. Det feil søkes for å finne ut hvor utfordringen ligger for det må vi finne ut av.
Jeg håper vi får gleden av å ønske deg/dere velkommen tilbake.

Anmeldt 2. mars 2020

Anmeldt 2. mars 2020

• Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Skal du bo sentralt med kort avstand til Oslo S og buss/tog/trikk så er hotellet perfekt. Grei standard. Hadde et middels stort rom med lite bad. Teppegulv både på rom og i korridorer. Bra frokost med det vanlige utvalget. + for god og sprø bacon samt frisk smoothie

1  Takk, Reisa99
Theodor v, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2020

Kjære Reisa99
Tusen takk for hyggelig kommentar.
Håper at vi får gleden av å kunne ønske dere velkommen tilbake i nær fremtid.