2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Booking.comUSD 144
eDreamsUSD 144
Anmeldt 29. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her en natt i sommer etter vi kom hjem med Kiel ferga. Rommet var stort, men et par ting som trakk ned: Det var veldig varmt på rommet, det var derfor satt inn 2 vifter som støyet hele natta. En annen sak var lysstyringa, der lyset på badet gikk på samme bryter som gangen. Upraktisk å lyse opp hele rommet når en skal på do. Frokosten var god.

1  Takk, karenmarieh
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei karenmarieh
Tusen takk for tilbakemelding.
Ventilasjon og kjøling har vi på huset, men noen sider av bygget har litt dårligere effekt en andre. Beklager for dette. Lysene er vi klar over og ser på muligheter for å endre dette. Flott å høre at dere satt pris på frokosten vår. Håper å se dere igjen.
Ha en flott dag og håper resten av sommeren blir fin.

Anmeldt 20. juli 2020

Fikk et flott stort rom, men desverre var det veldig dårlig inneklima der, da vi var 5 stykker som sov på samme rom (2 voksne og 3 barn).
To vifter var satt inn av hotellet før vi ankom, så di visste nok at ventilasjonen ikke var helt optimal.

Slagnet brødmat til frokost trakk også litt ned opplevelsen. Flere hotell i samme kjeden hadde valgt andre løsninger for å levere ferskere brødmat.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, ThomasPedersen82
Ragne Lærum, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei,

Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det hjelper oss med å bli bedre på det vi gjør. Det var leit å høre at du ikke var fornøyd med inneklimaet og brødet til frokosten.Det er selvsagt ikke den hotellopplevelsen som vi vil tilby våre gjester. Jeg har innformert videre til både teknisk og F&B avdelingen.
Håper dere hadde det fint i Oslo.
Ha en fin sommer, og velkommen tilbake.

Vennlig hilsen
Grethe S. Larsen
Hotellsjef

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Har besøkt hotellet en rekke ganger da dette ligger meget sentralt ved Oslo S og Karl Johan. Hotellet er helt ok men noe vanskelig å finne fram til rommene, mange kriker, kroker og lange ganger.
Renhold er bra men begynner å bli noe slitt. Hyggelig resepsjonist på dag to og hyggelige frokostvertinner som fikset kaffe ved bordet og ønsket god morgen. En helt grei hotellopplevelse.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, 706kyrrea
Theodor v, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kjære 706kyrrea
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Eldste del av bygget er fra 1834 så litt kriker og kroker er det her som du nevner. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss i nær fremtid.

Anmeldt 4. mars 2020

Veldig kaldt på rommet, Lå lenge å frøs for vi sovnet. Ikke veldig gode senger .Litt møkkete tepper i gangene. Ikke varmt vann i dusjen . Men veldig hyggelige ansatte. Bra beliggenhet midt i Oslo . Frokosten var veldig bra, med godt utvalg.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Trinetrall
Theodor v, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Hei Trinetrall
Tusen takk for tilbakemelding og veldig hyggelige kommentarer angående mine kolleger og frokost.
Ser her at det har vært litt temperatur utfordringer både hva gjelder varmt vann og radiator. Beklager så mye for dette. Radiator kan justeres og skal i utgangspunktet varme opp rommet til en tilfredsstillende temperatur, men beklager hvis dette ikke var tilfellet. Vi har og har hatt utfordringer med varmt vannet. Det er varmtvann, men det tar uforholdsmessig lang tid før det kommer visse steder. Det feil søkes for å finne ut hvor utfordringen ligger for det må vi finne ut av.
Jeg håper vi får gleden av å ønske deg/dere velkommen tilbake.