2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 183
Trip.comUSD 189
Anmeldt 10. juli 2021

Dette Scandic-hotellet har nå blitt min personlige favoritt, og er mitt foretrukne hotell når jeg bor i Oslo. Ikke fordi det er spesielt luksuriøst eller flott eller prangende, men fordi de ansatte her gir deg en genuint god hotellopplevelse. Det er mange hundre hotell i Oslo, og mange tilbyr det samme: Et rom og en frokost. Men ikke mange klarer å gjøre det med en vennlig betjening som får deg til å føle deg velkommen. Når hun som rydder bordene spør deg om det går bra fordi du får en hostekule (smule i halsen), når frokostkokken sjekker bufeen hvert annet minutt (og smiler velkommen når du kommer), når du blir oppgradert til ditt favorittrom (superior, mot bakgården) - da er det vanskelig ikke å være fornøyd. Legg så til at hotellet er super-sentralt, at du har ett minutt å gå til ALT du trenger i Oslo sentrum - og at du faktisk kan parkere bilen din rett i nærheten til en helt grei pris. Og i tillegg at du kan gjøre et ordentlig priskupp på dette hotellet om du er tidlig ute med bestillingen. Da trenger du ikke lete etter noe annet hotell i Oslo.

Romtips: Rom mot bakgården er helt stille!
1  Takk, ole_irgens
Anmeldt 6. juli 2021

Veldig bra beliggenhet, og rommet var stort og praktisk. Tror det lå på baksiden av hotellet, for vi hørte ikke noe gatestøy e.l. Gode senger, bra bad med badekar. Stor og variert frokost. Prisen var et stort pluss. Anbefaler dette hotellet og velger det lett igjen! :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Mariann K
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Hei Mariann og tusen takk for supre tilbakemeldinger og hyggelige kommentarer. Setter vi stor pris på. SÅ hyggelig å vite at dere hadde en så positiv opplevelse hos oss. Ha en super sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 29. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Var her over en lengre periode i forbindelse med en operasjon, og oppholdt meg derfor på rommet mesteparten av tiden. Opplevde at personalet var veldig imøtekommende og omsorgsfulle. Jeg hadde noen ‘special requests’ og alt ble fikset med én gang. Vil berømme renholdspersonalet ekstra mye. Det blir mye søppel og skitt av å oppholde seg på et hotellrom så lenge, så da var det helt utrolig deilig å komme inn på rommet etter at renholderne hadde vært der. De ordnet og vasket alt helt perfekt, i tillegg til å legge igjen ekstra poser som de må ha sett at jeg hadde behov for. Kan ikke få skrytt nok av dette hotellet!! Gjorde opplevelsen min med operasjon og det hele til en ganske fin opplevelse.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Natalie P
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2021

Kjære Natalie
Dette var en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Tusen takk. Så glad for å høre at vårt bidrag gjorde oppholdet ditt så bra som mulig. Jeg kan forsikre deg om at mine kolleger i renholdsavdelingen ble veldig glade for denne tilbakemeldingen. Tusen takk.
Håper det går bra med deg og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 6. mars 2021

Jeg har bodd her før, så jeg visste hva jeg kom til. Et hotell med en ypperlig plassering og ellers det man kan forvente fra et hotell i denne kategorien. At treningsrommet var stengt var en solid nedtur, men slik situasjonen er nå kan man ikke laste hotellet for det. Ellers fikk vi hyggelig betjening, en god seng, bra internett og en frokost som kanskje ikke var helt på høyde med de beste Scandic-frokostene jeg har spist, men fortsatt en fin start på dagen. De har kanskje skalert ned litt nå med færre gjester.

Rommet var litt stilig med en trapp ned fra døren, har ikke opplevd det før. Men to ting trekker ned på rommet (326). For det første virket ikke kjøleskapet. Litt kjipt når alle restauranter var stengt i Oslo, og man måtte spise litt mer på hotellrommet. Og for det andre var det en veldig merkelig løsning der lysbryteren til badet også aktiverte to sterke spotter utenfor. Utenfor badet og like ved sengene. Så en tur på badet når romkameraten sover, er vanskelig å få til uten å vekke den andre med skarpt lys rett i ansiktet. En merkelig løsning for å si det mildt. Det normale ville vært at lyset på badet var uavhengig av lyset inne på selve hotellrommet.

Men totalt sett kan jeg anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2021
2  Takk, Leif55
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2021

Kjære Leif
Tusen takk for hyggelig, men også konstruktiv tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Spesielt blir jeg glad av å lese skryt angående mine kolleger.
Det med lyset er vi klar over og står høyt på lista hva gjelder utbedringer, men dette er dessverre ikke en quick fix. Flott med beskjed angående kjøleskapet så vi får tatt en titt på dette.
Igjen, tusen takk for tilbakemelding. Håper vi ser deg igjen.