6 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 189
Anmeldt 15. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Grei service i skranken. Ingen aircondition eller mulighet for å åpne vindu på familierom. Etterspurte ekstra vifte, men ikke mulig å oppfylle ønsket (eller ingen vilje til å sjekke mulighet?? Beklager, men det var følelsen en fikk nå vi henvendte oss i resepsjonen). Varm natt!! I morgen ber vi om nytt rom.

Romtips: Husk å ta med ekstra vifte!
Takk, Helene L
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære Helene
Tusen takk for tilbakemeldingen.
Beklager så mye å høre at oppholdet ikke helt ble som forventet.
Håper dere gir oss en ny sjanse så vi kan vise oss fra en bedre side.
Ha en super uke og velkomme tilbake.

Anmeldt 31. juli 2021

Fint hotell, sentral beliggenhet, enkel og rask inn- og utsjekk. Parkerte i P-hus over gaten for 598kr/døgnet. God frokost. Vi var til frokost kl 9, og da var det ikke noe kø. Litt få gode sitteplasser/sofagrupper i lobbyen, og dårlig utvalg i baren. Ellers et utmerket opphold!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Torunn O

Kjære Torunn
Så hyggelig. Tusen takk.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 22. juli 2021

Hei - Fin opplevelse, fint sted å oppholde seg, veldig god kundeservice. Flinke fagfolk. Scandic mangler dog informasjon om parkering. Jeg skulle stå på Oslo City som nevnt på hotellets sider. Her står det ingen info om åpningstider eller hvordan man kommer seg inn før Oslo city åpner. Det tok meg en hel del research på egenhånd for å finne frem. For å kunne gå inn på Oslo City parkering på du ringe parkeringsselskapets vakttjeneste og forespørsel om kode samme dagen du skal inn. Parkeringsselskap var flinke og behjelpelige, men denne informasjonen bør forekomme på Scandic Oslo City sine websider. Det ville spart meg og sikkert veldig mange andre gjester for mye unødvendig tid brukt, for de som ikke er så kjent med parkeringsmuligheter i Oslo.

Når det kommer til prisen for parkering på Oslo City så er det også svært vanskelig å finne frem. Prisen pr idag er 420,- per døgn.

Legg inn info om parkering, pris, telefon til vakttjenesten så er veldig mye gjort.

420,- for 1 døgn er ganske dyrt for veldig mange. Hva med å lokalisere noen billigere alternativer. Mange muligheter både i sentrum og utenfor sentrum som bør nevnes.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Steamu
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei Steamu
Tusen takk for hyggelig å konstruktiv tilbakemelding.
Skal se på det du nevner angående parkering.
Parkering i Oslo er ikke optimalt samt at de veiledende prisen endrer seg ganske ofte.
Men uansett fint med tilbakemelding angående dette. Skal se på muligheten for å legge inn info for å gjøre det noe enklere.
Ha en super dag og fortsatt flott sommer.

Anmeldt 17. juli 2021

Bestilte en weekend tur på det som ser ut som et fint hotell. Ikke la dere lure av bildene av rommet! Vi var gjester her i juli, med herlige 25grader i hovedstaden. På rommet derimot var det 32grader og dårlig inne klima. Det var utdelt en billig vifte til å sirkulere luften i rommet og ingen mulighet til å åpne vinduene eller kjøle seg ned. Tok derfor kontakt med betjeningen da dette ble oppdaget for å få byttet rom/løse problemet. Ble da møtt med sur betjening, som mente vi burde sagt ifra dagen før. (vi kom på kveldstid og hadde ikke mulighet til å oppdage problemet før.)

Takk, KennyB123456
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei KennyB123456
Som jeg skrev i mail til deg så beklager jeg så mye for dette. Full forståelse for at dette ikke opplevdes spesielt behagelig. Vi prøver på ingen måte å lure noen, men dessverre så kan det bli på noen få rom for varmt når utetemperatur på dagen er opp mot 30 grader. Vi skulle så gjerne hatt lufte muligheter, men dette lar seg ikke gjøre på noen få rom grunnet brannforskrifter. At du opplevde oss som sure var veldig leit å høre. Skal ikke prøve å unnskylde dette på noen måte, men bare beklage på det sterkeste. Håper kompensasjonen som jeg foreslo på mail i det minste kan virke som et lite plaster på såret uten at dette endrer opplevelsen dere hadde her hos oss. Ha en riktig fin sommer så hører jeg fra deg på mail.