FindHotel
travelup.comUSD 166
Anmeldt 14. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Anmeldt 15. august 2021

Svært bra og hyggelig personal på hotellet. Både i resepsjonen, vaskehjelpen og i frokosten.
Svært god frokost. Gode tilbud fra vaskehjelpen om romservice osv.
Hotellet hadde en god, sentral beliggenhet, med både Oslo S, Scandic byporten, Egon og Oslo City i nærheten.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, gabrielvM5484UN
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Kjære Gabriel
Tusen takk for en særdeles hyggelig tilbakemelding.
Så glad for å høre at du har hatt det så fint her hos oss. Ha en riktig fin dag og velkommen tilbake.

Anmeldt 15. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Grei service i skranken. Ingen aircondition eller mulighet for å åpne vindu på familierom. Etterspurte ekstra vifte, men ikke mulig å oppfylle ønsket (eller ingen vilje til å sjekke mulighet?? Beklager, men det var følelsen en fikk nå vi henvendte oss i resepsjonen). Varm natt!! I morgen ber vi om nytt rom.

Romtips: Husk å ta med ekstra vifte!
Takk, Helene L
Theodor von Porat, General Manager på Scandic Oslo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære Helene
Tusen takk for tilbakemeldingen.
Beklager så mye å høre at oppholdet ikke helt ble som forventet.
Håper dere gir oss en ny sjanse så vi kan vise oss fra en bedre side.
Ha en super uke og velkomme tilbake.

Anmeldt 31. juli 2021

Fint hotell, sentral beliggenhet, enkel og rask inn- og utsjekk. Parkerte i P-hus over gaten for 598kr/døgnet. God frokost. Vi var til frokost kl 9, og da var det ikke noe kø. Litt få gode sitteplasser/sofagrupper i lobbyen, og dårlig utvalg i baren. Ellers et utmerket opphold!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Torunn O

Kjære Torunn