Siri f
Dato for oppholdet: november 2018
Nils K, Daglig lederScandic Holberg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. nov. 2018
Kjære gjest,
Vi takker for din tilbakemelding og beklager at standarden og renholdet på rommet ikke svarte til forventningene. Vi vil ta en nøye gjennomgang på dette internt for å forbedre våre rutiner. Hyggelig å lese at frokost og beliggenhet var ok.
kr 2 270
  • Tripadvisor
    kr 1 050
1.2 km fra Scandic Holberg
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 940
    kr 2 020
1.4 km fra Scandic Holberg
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ser flott ut utad men det første som møter deg er et lite inngangsparti som har trapper og dører som ikke åpnes automatisk. Rommene er små og badene trange. Alt bører preg av stor slitasje. Da jeg føner håret gikk strømmen på rommet. Ellers var frokosten grei. Savnet skikkelig kaffemaskin. Hoteller ligger ellers veldig sentralt og nært nasjonalteateret. Ligger flere gode restauranter i nærheten.

1  Takk, karibjer
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Kjære gjest,
Takk for dine kommentarer. Vi er lei for at ikke standarden hos svarte til forventningene. Det er uansett hyggelig å lese om vår sentrale beliggenhet, og at frokosten var grei.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 29. oktober 2018

Dette hotellet er overmodent for en oppussing. Fellesarealer og bad er OK, mens rommet forøvrig er slitt 90-talls-standard.Ingen ting å si på renholdet, men det hjelper lite når de fysiske rammene er som de er.

Takk, Harald S

Kjære gjest,
Vi takker for din tilbakemelding, og beklager samtidig at standarden oppleves som gammel. Hyggelig uansett å lese om at renholdet var bra. Håper å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et svært enkelt hotell selv til scandic å være. Grei frokost men godt under det som andre scandic hotell har. Rommene er noe av det enkleste jeg har sett og andre gjester klaget på høyt støynivå fra trikken utenfor. Vi hadde rom mot bakgården så det var stille hos oss. Flere som også klagde på innrøkte rom.
Hotellet ser innbydende ut fra utsiden men innvendig er ikke dette noe å skryte av. Ville valgt et annet hotell.

Takk, Stian H

Kjære gjest,
Takk for dine kommentarer her på tripadvisor.
Vi beklager at rommene ikke svarte til forventningene. Vi håper allikevel vår beliggenhet og hyggelige atmosfære vil friste deg til å besøke oss igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 15. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018