magnea2017
    kr 4 224
    kr 3 293
    kr 4 240
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 1 049
    kr 1 181
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Med litt flaks er det mulig å finne overnatting her, meget sentralt i Oslo, for en tusenlapp. Hotellet er gammelt og litt slitent, og rommene små (og ganske ulike), men betjeningen er hyggelig og frokosten god. Value for money!

Takk, magnen2018
Anmeldt 3. desember 2018

Denne gangen vil jeg gjerne få fremheve de som arbeider i resepsjonen. Fantastisk service, hele tiden blide og tålmodige. Æres den som æres bør! Det finnes selvfølgelig finere hotellrom i hotellverdenen, men sengene er svært gode og bidrar til ypperlig søvnkvalitet. Rolif, koselig og sentralt hotell. Takk for oss for denne gang. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Trondheimsdama
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig enkel standard, men vi hadde ikke regnet med annet utifra pris.Rommet var lite, men sengen var god å ligge i.Badet hadde badekar med dusj, men dette ble ikke brukt da dusjhodet var så skittent at det ble uaktuelt . Frokosten var helt ok. Blir nok et annet hotell neste gang. Pluss for fin beliggenhet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, SiriF620
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære gjest,
Vi takker for din tilbakemelding og beklager at standarden og renholdet på rommet ikke svarte til forventningene. Vi vil ta en nøye gjennomgang på dette internt for å forbedre våre rutiner. Hyggelig å lese at frokost og beliggenhet var ok.

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ser flott ut utad men det første som møter deg er et lite inngangsparti som har trapper og dører som ikke åpnes automatisk. Rommene er små og badene trange. Alt bører preg av stor slitasje. Da jeg føner håret gikk strømmen på rommet. Ellers var frokosten grei. Savnet skikkelig kaffemaskin. Hoteller ligger ellers veldig sentralt og nært nasjonalteateret. Ligger flere gode restauranter i nærheten.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, karibjer
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Kjære gjest,
Takk for dine kommentarer. Vi er lei for at ikke standarden hos svarte til forventningene. Det er uansett hyggelig å lese om vår sentrale beliggenhet, og at frokosten var grei.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 29. oktober 2018

Dette hotellet er overmodent for en oppussing. Fellesarealer og bad er OK, mens rommet forøvrig er slitt 90-talls-standard.Ingen ting å si på renholdet, men det hjelper lite når de fysiske rammene er som de er.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Harald S

Kjære gjest,
Vi takker for din tilbakemelding, og beklager samtidig at standarden oppleves som gammel. Hyggelig uansett å lese om at renholdet var bra. Håper å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.