Priceline
FindHotelUSD 131
HurbUSD 151
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, men meget slitt og gammelt hotell med små rom. Kunne vært bedre renhold.
Gode senger.
Den beste opplevelsen der var Frokostbuffet. Men også her var det trangt å finne bord, måtte finne plass i flere rom/ avdelinger.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Berit H
Anmeldt 20. desember 2018

Jeg bor mye på hoteller i Scandic-kjeden og ble derfor ganske overrasket over standarden på dette hotellet. Jeg fikk et stort og romslig rom, med et stor bad. Men det hjelper lite når store deler av hotellet er ganske slitt og de andre gjestene setter sitt søppel ut på gangen - det er mulig at dette er gjester som bor der over tid - men likevel skaper det et dårlig inntrykk. Jeg sjekket ut av hotellet før frokost, så jeg vet ikke noe om den.

1  Takk, ChristianHellevang
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Kjære gjest,
Vi takker for din tilbakemelding. Vi beklager at hotellets standard ikke svarte til forventningene, og at det var satt ut søppel på gangen av andre gjester. Vi har selvfølgelig rutiner for å rydde dette. Håper uansett å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen
Nils Kallåk
direltør

Anmeldt 17. desember 2018

Det beste med hotellet er plasseringa midt i Oslo sentrum, prisen som er bra i forhold til nivået ellers i Oslo, og frukosten som er særs god. Minuset er treningsrommet som kunne vore meir innhaldsrikt. Det manglar sykkel og muligheit for å trene beina i maskin. Heisen er so treig at trappa nesten alltid er å foretrekke, men det er vel ikkje eit minus

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, magnea2017
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Med litt flaks er det mulig å finne overnatting her, meget sentralt i Oslo, for en tusenlapp. Hotellet er gammelt og litt slitent, og rommene små (og ganske ulike), men betjeningen er hyggelig og frokosten god. Value for money!

Takk, magnen2018
Anmeldt 3. desember 2018

Denne gangen vil jeg gjerne få fremheve de som arbeider i resepsjonen. Fantastisk service, hele tiden blide og tålmodige. Æres den som æres bør! Det finnes selvfølgelig finere hotellrom i hotellverdenen, men sengene er svært gode og bidrar til ypperlig søvnkvalitet. Rolif, koselig og sentralt hotell. Takk for oss for denne gang. Vi kommer gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Trondheimsdama