5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
ScandicHotels.comUSD 174
Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Nils Kallåk, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

I utgangspunktet et greit hotell, men vi erfarte en del episoder som trekker ned inntrykket. Vi bodde to netter på hotellet i mai 2021 (under corona-pandemien). Vi opplevde at renhold av rom var dårlig. Vi trodde at alle flater ble grundig rengjort og desinfisert, men dette var ikke tilfellet. I frokostsalen var det skiltet med påbud om munnbind og spriting av hender. Flere gjester ignorerte dette og gikk rett til buffeten med potensielt urene hender. De som jobbet i frokostsalen så flere slike episoder uten å bortvise disse potensielle smittebærerne. Disse forholdene trekker ned inntrykket av et ellers greit hotell. Fraråder besøk av dette.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, TorSivert
Nils Kallåk, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2021

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at opplevelsen ikke svarte til forventningene, med tanke på renhold og andre gjesters mangel på å følge smittevernsanbefalinger. Vi vil gjennomgå og forbedre våre rutiner rundt dette.

Anmeldt 23. november 2020

Overnattet én natt her for å ta en eksamen neste morgen. Praktisk og sentral beliggenhet m/tanke på kollektivtransport. Stoppen "Holbergs plass" er rett utenfor. Fikk ordnet sen inn- og utsjekk. Ikke alt personale var like hyggelig, desverre. Frokosten var litt begrenset pga. pandemien, men den hadde alt man skulle trenge. Gode smitteverntiltak! Renholdet må jeg si var dårlig, det var snus på gulvlista.

Badet var ganske lite på standardrom, men det var kompensert for med speilbruk som ga en romslig opplevelse likevel. Rommet var enkelt, men hadde alt man kan forvente for prisen. Alt i alt, et standard hotell med sentral belliggenhet, og som legger til rette for et trygt opphold under pandemien.

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, larsgynnild
Nils Kallåk, General Manager på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Kjære gjest,
Takk for tilbakemeldingen. Beklager at ikke alt var tilfredsstillende, service og renholdsmessig. Vi vil gjennomgå dine tilbakemeldinger internt for å forbedre dette. Hyggelig å lese at oppholdet opplevdes trygt under pandemien. Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Fem døgn man-lør for meget grei pris, utmerket rom i 6. etasje, helt uproblematisk med to hunder. Hyggelig personale, utmerket frokost (selv om den er begrenset pga covid). Super beliggenhet for vårt Oslobesøk.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Kjetil8207

Kjøre gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper å kunne ønske deg velkomm,en tilbake ved en senere anledning.