5 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 160
travelup.comUSD 162
Anmeldt 23. juli 2021

Flott beliggenhet og bra hotell! Kan absolutt anbefales. Vi koste oss under oppholdet. Kort vei til nesten alt, veldig bra frokost God service fra ansatte. Vi fikk et rom ut mot bakgården - stille og rolig.

Takk, marthinet2021
Nils Kallåk, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å lese om at dere var fornøyd med frokosten, service og beliggenhet. Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 20. juli 2021

Hotellrommet var tydelig gammelt og slitt, men det var rent, som er det viktigste. Personalet var hyggelig og imøtekommende, og frokosten helt topp! Vi fikk god valuta for pengene og bor der gjerne igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, AnnisBananiiis

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å lese at opplevelsen var god, og at dere spesielt var fornøyd med service og frokost. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

I utgangspunktet et greit hotell, men vi erfarte en del episoder som trekker ned inntrykket. Vi bodde to netter på hotellet i mai 2021 (under corona-pandemien). Vi opplevde at renhold av rom var dårlig. Vi trodde at alle flater ble grundig rengjort og desinfisert, men dette var ikke tilfellet. I frokostsalen var det skiltet med påbud om munnbind og spriting av hender. Flere gjester ignorerte dette og gikk rett til buffeten med potensielt urene hender. De som jobbet i frokostsalen så flere slike episoder uten å bortvise disse potensielle smittebærerne. Disse forholdene trekker ned inntrykket av et ellers greit hotell. Fraråder besøk av dette.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, TorSivert
Nils Kallåk, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2021

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at opplevelsen ikke svarte til forventningene, med tanke på renhold og andre gjesters mangel på å følge smittevernsanbefalinger. Vi vil gjennomgå og forbedre våre rutiner rundt dette.