3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 143
ZenHotels.comUSD 153
Anmeldt 4. august 2021

Vi fikk et rom som egentlig var et enkeltrom, men der hotellet hadde satt inn en dobbelseng. Det ble veldig lite og ukoselig. Jeg liker å lese om kvelden, men det ble umulig fordi nattlampen var plassert der enkelsengen en gang hadde stått. Og tvers over gaten var det fest hele natten…

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, terjeb121
Nils Kallåk, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære gjest,
Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at ikke oppholdet og rommet svarte til forventningene. Dine kommentarer vil bli gjennomgått internt for å forbedre oss. Vi håper allikevel vi kan ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 23. juli 2021

Flott beliggenhet og bra hotell! Kan absolutt anbefales. Vi koste oss under oppholdet. Kort vei til nesten alt, veldig bra frokost God service fra ansatte. Vi fikk et rom ut mot bakgården - stille og rolig.

Takk, marthinet2021
Nils Kallåk, Daglig leder på Scandic Holberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å lese om at dere var fornøyd med frokosten, service og beliggenhet. Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 20. juli 2021

Hotellrommet var tydelig gammelt og slitt, men det var rent, som er det viktigste. Personalet var hyggelig og imøtekommende, og frokosten helt topp! Vi fikk god valuta for pengene og bor der gjerne igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, AnnisBananiiis

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å lese at opplevelsen var god, og at dere spesielt var fornøyd med service og frokost. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldt 11. juli 2021