Expedia.comUSD 145
ScandicHotels.comUSD 145
ZenHotels.comUSD 153
Anmeldt 31. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig sentralt og kjempe stille. Flott rom m sovesofa til barna. Dusj m troperegn. Manglet skrivebord/bord. Flott frokost med EGG og BACON, omelett, smoothier og Vaffelkake . God vin i resepsjonen på kvelden.

Takk, Lill-Iren R

Hei

tusen takk for din tilbakemelding, hyggelig å se at dere hadde det fint hos oss

velkommen tilbake

Anmeldt 29. oktober 2018

På den positive siden: sentralt plassert like ved Stortinget og antakeligvis også lav pris. Grei frokost.
Det som møtte oss var et av de minste rommene vi noengang har opplevd på et hotell men med mange kreative løsninger. Ut fra kartet over etasjen var dette den vanlige størrelsen.
Dyne nr 2 og håndklær til nr 2 lå i en puff. Ingen skap, men knagger rundt omkring. Sengas lengde dekket bredden av rommet og medførte at TV’en hang på veggen ved fotenden og hodegavlen også fungerte til å henge klær på.
Men for all del, ryddig og greit! Tviler på at vi velger dette hotellet igjen.
Hadde vært hyggelig med et smil fra resepsjonisten forresten.

2  Takk, pedbjo

Hei

tusen takk for din tilbakemelding, vi vet at våre rom er ikke de største og vi prøver å opplyse om dette via booking kanaler

vi beklager at dette kom uventet for deg:

velkommen tilbake

Anmeldt 18. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018