Anmeldt 21. november 2018

Vi ankom hotellet 3 timer før innsjekk men fikk likevel rom. Hyggelig og effektiv resepsjonist. Frokosten er meget god og variert. Om man skal tilbringe en helg i Oslo sentrum er jo beliggenheten fantastisk. Ønsker man å ta en kaffe øk drink på hotellet, er området rundt resepsjonen både tiltalende og rolig.Gode møbler å sitte i og godt utvalg av drikke. Alt i alt var dette en meget positiv opplevelse.

Takk, Wanderer03612351349
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hej Wanderer03612351349,
Tusen tack för att ni valde Scandic Karl Johan!
Vi är glada att ni var nöjda med er upplevelse hos oss och att frukosten smakade bra.
Teamet ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen!

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Till tross for svært sentral plassering er dette et stille og rolig hotell. Smakfull og god frokostbuffe.......
Anbefales både med tanke på beliggenhet, pris og kvalitet.....
Greit hotell sentralt i Oslo

Takk, Thorjb

Hej Thorjb,
Tack för besöket!
Vi är så glada att ni hade en fin upplevelse hos oss med en god natts söms och härlig frukost,
Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till Scandic Karl Johan snart igen!

Anmeldt 8. november 2018

bedre renhold ikke avspise gjeser med gaver, rommet var lite innbydende og det var mye støy ute om naten som gjorde at søvnen bel dålig, måtte ha vinuet oppe da det ikke var mulig å få inn frisk luft på en annen måte,

Takk, Sunshine13572717921

Hej Sunshine13572717921,
Tack för att ni valde att bo hos oss, vi beklagar att er vistelse inte levde upp till era förväntningar.
Vi har delat era kommentarer med vårt rengöringsteam och jobbar frekvent med att förbättra vår service till våra gäster. Då hotellet är beläget mitt inne i centrala Oslo är det svårt att skärma oss helt från ljud utifrån då staden är levande båda på dag och natt tid. Vi erbjuder gärna hörselskydd för dem som har svårt att sova.
Vi är tacksamma för era kommentarer och kommer att använda dessa för att förbättra oss.

Anmeldt 31. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Anmeldt 29. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018