Anmeldt 4. desember 2018

Fikk rommet tidligere enn innsjekk-tidspunkt. Hyggelig betjening - men litt merkelig at resepsjonsansatte svarte og snakket på engelsk (til en nordmann).
God og rikholdig frokost. Gratis WIFI.
Lite rom (standard) - men dekket behovet. Godt bad.

Romtips: Stille rom inn mot bakgård
Takk, Svein G
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hej Svein G,

Tack för att du valde att bo hos oss på Scandic Karl Johan och för att du tog dig tid att skriva en recension.
Vi är glada att du hade ett fint besök hos oss och att vi hade möjligheten att checka dig in tidigt.
På Scandic har vi anställda från många olika kulturer och nationaliteter och få av våra receptionister är utländska och pratar därför engelska, men dem förstår Norska väldigt bra.
Jag är säker på att detta inte påverkade er serviceupplevelse hos oss.
God fortsättning på det nya året!
Med vänlig hälsning, Therese Fredriksson

Anmeldt 21. november 2018

Vi ankom hotellet 3 timer før innsjekk men fikk likevel rom. Hyggelig og effektiv resepsjonist. Frokosten er meget god og variert. Om man skal tilbringe en helg i Oslo sentrum er jo beliggenheten fantastisk. Ønsker man å ta en kaffe øk drink på hotellet, er området rundt resepsjonen både tiltalende og rolig.Gode møbler å sitte i og godt utvalg av drikke. Alt i alt var dette en meget positiv opplevelse.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Wanderer03612351349
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hej Wanderer03612351349,
Tusen tack för att ni valde Scandic Karl Johan!
Vi är glada att ni var nöjda med er upplevelse hos oss och att frukosten smakade bra.
Teamet ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen!

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Till tross for svært sentral plassering er dette et stille og rolig hotell. Smakfull og god frokostbuffe.......
Anbefales både med tanke på beliggenhet, pris og kvalitet.....
Greit hotell sentralt i Oslo

Takk, Thorjb

Hej Thorjb,
Tack för besöket!
Vi är så glada att ni hade en fin upplevelse hos oss med en god natts söms och härlig frukost,
Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till Scandic Karl Johan snart igen!

Anmeldt 8. november 2018

bedre renhold ikke avspise gjeser med gaver, rommet var lite innbydende og det var mye støy ute om naten som gjorde at søvnen bel dålig, måtte ha vinuet oppe da det ikke var mulig å få inn frisk luft på en annen måte,

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Sunshine13572717921

Hej Sunshine13572717921,
Tack för att ni valde att bo hos oss, vi beklagar att er vistelse inte levde upp till era förväntningar.
Vi har delat era kommentarer med vårt rengöringsteam och jobbar frekvent med att förbättra vår service till våra gäster. Då hotellet är beläget mitt inne i centrala Oslo är det svårt att skärma oss helt från ljud utifrån då staden är levande båda på dag och natt tid. Vi erbjuder gärna hörselskydd för dem som har svårt att sova.
Vi är tacksamma för era kommentarer och kommer att använda dessa för att förbättra oss.

Anmeldt 31. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicKarlJohan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018