TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Overnattet her 2 netter. Syns rommet var lite, perfekt for de som bruker rommet for å sove etter å ha vært ute på byen.
Badet var rent, rommet hadde noen skitne flekker godt synlig, og enkelt å fjerne.
Frokosten var god og variende utvalg, også for vegetarianere.

Takk, SynnoveKS
scandicgrensenKJ, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

Hej SynnoveKS,
Tack för att ni vadle att ta kjeresteturen till oss på Scandic Karl Johan.
Våra standardrum är små med sina 10 kvm, perfekt för det intima paret och som du nämner; dem som inte spenderar hela dagen på hotellrummet.
Vi beklagar att ni hittade fläckar på rummet, detta är självklart inte vår standard och något som vi kommer att ta upp med vår rengöringspersonal.
Kul att ni gillade vår frukost och att det var ett bra utval för allas smak.

Önskar er välkomna tillbaka snart igen!

Med vänlig hälsning, Therese Fredriksson

Anmeldt 22. august 2019

Koselig hotell, og veldig sentralt. Vi hadde et litt dyrere hotellrom, og syns det var et fint rom. Standardrommene er ganske små. Bra TV løsning med bla Chromecast. Frokostsalen var litt trang, men det var bra utvalg av mat. Heisen var ute av funksjon noen dager så det ble litt ekstra mosjon på oss. Koselig og hyggelig personale. Kommer gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 814hans
scandicgrensen, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

Hej 814hans,
Tack för att ni valde att bo hos oss på Scandic Karl Johan och för att ni tog er tid att skiva en recension.
Vi är väldigt glada att ni hade en fin upplevelse hos oss med ett fint rum och god frukost.
Vår TV lösning är ett nytt projekt från Scandic där vi är ett test hotell så jag är väldigt glad att du uppskattade det och nämner det i din recension. Cromecast funktionen är min favorit.
Beklagar att hissen var ur funktion under helgen som ni besökte oss. Vår personal samt leverantören gjorde sitt yttersta för att få tag i den reservdelen som behövdes men tyvärr var det inte möjligt att få tag på den tills måndags morgonen.

Jag och teamet hoppas att vi får välkomna er tillbaka snart igen!
Med vänlig hälsning, Therese Fredriksson

Anmeldt 19. august 2019

God plass på rommet, men sittegruppen var dårlig. Var to stoler foran ett lite bord som var kanskje 40 cm høyt. Badet var trangt veldig trangt og lite, savnet plass til å henge opp håndkle.
TV'en skrudde seg av nesten vært 20. minutt. Manglet søppelboks på rommet.
Heisen streiket under oppholdet.
Frokosten var ikke dårlig, men den holdt ikke like god standard som de andre Scandic hotellene jeg har bodd på. Synes også det var lite sitteplasser i frokostsalen.
Betjeningen på hotellet var super. Ingenting å utsette på de.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, eee459
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Hei eee459
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi har hatt noen problemer med TV'ene våre dessverre, og skal derfor få nye nå.
Vi skal også oppgradere våre superior og familierom så tar gjerne til oss alle tilbakemeldingene vi kan få for å vite hva som kan bli bedre.
vi beklager oppholdet ikke ble slik som forventet, og håper du vil gi oss en ny sjangs.
Ta gjerne kontakt direkte med meg neste gang du booker.
cornelia.meijer@scandichotels.com.

Mvh
Cornelia

Anmeldt 8. august 2019

Utrolig vennlig og service minded personal, fikk ta me frokost opp på rommet til barna som sov. Fine rom, rent og ryddig. God frokost. Ligger rett ved stortinget slottet og Karl Johan nærmer sentrum kommer mann ikke.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, nhaava673659
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Hei nhaava673659

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Vi er glade for at du hadde et fint opphold her hos oss :)

Hjertelig velkommen tilbake
Cornelia Meijer

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet 3 steg fra Karl Johan, utrolig hyggelig og serviceinnstilt personale. Men hotellrommet var det minste jeg noen gang har hatt. Bad var også knøttlite. Dusjen var mer som en vits, nesten ikke mulig å snu seg.
Frokosten var litt rotete, men ok. Ikke noe mer enn det.
Tror ikke det blir bestilt her neste gang, kun ved krise.

Takk, Linda S
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei Linda S
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Så bra at dere var fornøyd med vår belliggenhet og at personalet kunne hjelpe med det som trengtes! :)
Våre standard rom er 10 kvm, som gjør at badet heller ikke er stort. Om dere allikevel skulle komme tilbake så finnes det flere rom kategorier i forskjellige størrelser. Dette står oppgitt når du booker :)

Mvh
Cornelia Meijer