FindHotel
ScandicHotels.comUSD 123
Trip.comUSD 154
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Karl Johan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2021

Anmeldt 3. februar 2020

Gulvet var skittent. Om morningen ble det oppdaget dyr på gulvet, dette var ssv skjeggkre eller sølvkre. Ga beskjed i resepsjonen om dette uten en gang å få en beklagelse. Kommer aldri mer til å bo på dette hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Evy E
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Hei Evy E
Beklager for at du ikke fikk noe beklagelse. Dette tar jeg selvfølgelig opp videre med mine ansatte!

Mvh Cornelia

Anmeldt 28. november 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2019

Anmeldt 26. november 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2019

Anmeldt 23. november 2019

Rommene er små, men med god utnyttelse av plassen. God seng og fine rom.
Rent og pent.
Veldig god frokost i koselig liten restaurant. Veldig fornøyd.
Men er du ute etter store rom må du dra et annet sted. Heldigvis brukes hotellrommene oftest bare til soving.
Veldig fint med låsbare oppbevaringsbokser i resepsjon, da slipper man å la bagasje stå uten tilsyn - dersom man reiser etter utsjekk.

1  Takk, Jill Connie S
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Hei Jill Connie S

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding :)
Velkommen tilbake
Mvh