snipa
Trondheim, Norge
Anmeldelse av Scandic Karl Johan
5,0 av 5 boblerAnmeldt 2. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: mars 2020
Scandic Karl Johan, General ManagerScandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. aug. 2020
Hei snipa
Tusen takk fro at dere valgte vårt hotell for deres opphold i Oslo :)
Vi er glade for at dere koste dere og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,
    kr 4 156
    kr 3 043
0.6 km fra Scandic Karl Johan
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 997
1.0 km fra Scandic Karl Johan
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 25. juli 2020

Super opplevelse, veldig sentralt, moderne og fint rom. Frokosten var upåklagelig, her har de ansatte gjort en kjempejobb med å lage mat under Corona med de restriksjoner som er gjeldende. Alt var linet opp i små delikate og praktiske plastbokser, og utvalget av pålegg, drikke og varm mat var av ypperste kvalitet. I tillegg var frokostpersonalet veldig veldig hyggelige og behjelpelige. Tipp topp opplevelse!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Galleristen1
Scandic Karl Johan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei Galleristen1
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din flotte tilbakemelding :)
Vi blir så glade av å lese at gjester er så fornøyd med frokosten!

Du/dere er hjertelig velkommen tilbake.
Mvh,

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Meget små skitne rom.Vegg til veggteppe så ikke ut/det samme var i fellesareal i ganger.Skuffende opplevelse i 2020.
Kommer aldri tilbake hit.
........................................................At Scandic kan være kjent med og ha så slett standard er ikke til og tro

1  Takk, Sakkern

Hei Sakkern

Vi beklager at du var så misfornøyd med våre 10 kvm rom.
Dessverre så har vi teppegulv ja, og vi prøver å finne den beste måten å få bort flekkene. Teppene blir selvfølgelig vasket,
men noen misfarginger er umulige å få bort.

Mvh

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Karl Johan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2021

Anmeldt 3. februar 2020

Gulvet var skittent. Om morningen ble det oppdaget dyr på gulvet, dette var ssv skjeggkre eller sølvkre. Ga beskjed i resepsjonen om dette uten en gang å få en beklagelse. Kommer aldri mer til å bo på dette hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Evy E
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Hei Evy E
Beklager for at du ikke fikk noe beklagelse. Dette tar jeg selvfølgelig opp videre med mine ansatte!

Mvh Cornelia

Anmeldt 28. november 2019

Dato for oppholdet: november 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicKJGrensen, Front Office Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2019