Gratis avbestilling frem til 16.08.22
ScandicHotels.comUSD 286
FindHotelUSD 240
Anmeldt 9. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic Karl Johan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Anmeldt 5. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 29. juni 2021

Anmeldt 26. juni 2021

Anmeldt 12. oktober 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Karl Johan, General Manager på Scandic Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2020