Trip.com
Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Anmeldt 28. oktober 2018

Fortsatt en av de beste hotellene vi har bodd på i Oslo sentrum.
Hyggelig personale , pent og rent rom. Koselig bar i 2.etasje.
Veldig god frokost.
Vi anbefaler dette hotellet , og kommer nok ganske sikkert igjen.

Takk, Irene J
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Irene J og tusen takk for hyggelig review - kom snart igjen!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Operahelg i Oslo , sentralt godt og rimelig hotell viktig. Og dette hotellet innfrir. Ikke støy, god frokost, rimelig og ikke minst topp service. Etter tur i Nordmarka hadde jeg hehov for å skifte før flyreise og hotellet fikset et omkledningsrom for meg. Tusen takk !

Takk, herbjorn

Hei Herbjørn S og tusen takk for fin tilbakemelding det setter vi pris på - kom snart igjen!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Scandic Victoria i to netter, og servericen var helt topp! Resepsjonen var svært behjelpelige da vi trengte er ekstra sengesett midt på natta. En veldig hyggelig dame (jeg tror hun het Anine) kom opp og redde sengen med et smil. Frokosten var også kjempegod! En herlig opphold!

Takk, Marius G
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Marius G og takk for din tilbakemelding det setter vi stor pris på. Spesielt rosen av de ansatte synes jeg er stas å lese. Veldig hyggelig å høre at dere hadde det fint her hos oss. hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 16. oktober 2018

Hotellet ligger sentralt til kommunikasjon og alle attraksjoner i Oslo sentrum. Hyggelig betjening og en veldig god frokost. Her blir du behandlet som gjest. Tidlig innsjekk ved hendvendelse i resepsjonen er ett pluss. Team hilsning i form av frukt og sjokolade var en hyggelig overraskelse.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Jarl arve S
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Jarl arve S og takk for din tilbakemelding det setter vi stor pris på. Godt var det å høre at du hadde et fint opphold her hos oss. Kom snart igjen!