PM Karlsson
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. nov. 2018
Hei permagnusk2016 og tusen takk for kjempefin review, kom snart igjen!
kr 2 392
    kr 2 502
  • Algotels
0.2 km fra Scandic Victoria Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 869
    kr 878
0.0 km fra Scandic Victoria Oslo
  • Algotels
    kr 1 142
0.4 km fra Scandic Victoria Oslo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har en fin plassering, god mat og greie rom som er priset helt Ok. Frokosten er bra og betjeningen er hyggelig. MEN klokkespill hvert kvarter frem til 2400 kan da umulig være nødvendig:) :):)

1  Takk, Sverre99
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Sverre 99 og takk for tilbakemelding det setter vi pris på. Når det kommer til klokkespillet så har vi også populære innvendige rom der dette ikke høres - kanskje det kunne være noe for ditt neste opphold?

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Anmeldt 28. oktober 2018

Fortsatt en av de beste hotellene vi har bodd på i Oslo sentrum.
Hyggelig personale , pent og rent rom. Koselig bar i 2.etasje.
Veldig god frokost.
Vi anbefaler dette hotellet , og kommer nok ganske sikkert igjen.

Takk, Irene J
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Irene J og tusen takk for hyggelig review - kom snart igjen!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Operahelg i Oslo , sentralt godt og rimelig hotell viktig. Og dette hotellet innfrir. Ikke støy, god frokost, rimelig og ikke minst topp service. Etter tur i Nordmarka hadde jeg hehov for å skifte før flyreise og hotellet fikset et omkledningsrom for meg. Tusen takk !

Takk, herbjorn

Hei Herbjørn S og tusen takk for fin tilbakemelding det setter vi pris på - kom snart igjen!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Scandic Victoria i to netter, og servericen var helt topp! Resepsjonen var svært behjelpelige da vi trengte er ekstra sengesett midt på natta. En veldig hyggelig dame (jeg tror hun het Anine) kom opp og redde sengen med et smil. Frokosten var også kjempegod! En herlig opphold!

Takk, Marius G
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Marius G og takk for din tilbakemelding det setter vi stor pris på. Spesielt rosen av de ansatte synes jeg er stas å lese. Veldig hyggelig å høre at dere hadde det fint her hos oss. hjertelig velkommen tilbake.