lindainga
2,0 av 5 boblerAnmeldt 18. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Kristoffer S, Leder Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. nov. 2018
Hei lindainga, dette var trist lesing. Jeg beklager at dere ikke hadde noe godt opphold her hos oss. Blandebatterier kan dessverre gå, og da bytter vi de ut fortløpende. Rådhusklokkene fin for mange også er det noen som ikke lier de, jeg vil da oppfordre til et atriumroms som er veldig stille hvis klokkene forstyrrer. De rommene er populære nettopp fordi de er så stille.

Jeg håper dere vil se på det som en mulighet.
Our lounge area on the second floor
kr 973
1.3 km fra Scandic Victoria Oslo
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 12. november 2018

Scandic Victoria i Oslo leverer godt må jeg si! Veldig sentralt plassert, mitt i sentrum men uten traffik som stør på noe sett. Garage meget bra plassert brevid hotel. Et bra trenings rom finnes der de fleste vanlige trenings verktøy finnes. Bra frukost med godt utvalg. Trivelig personell. Godt betyg!!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, permagnusk2016
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei permagnusk2016 og tusen takk for kjempefin review, kom snart igjen!

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har en fin plassering, god mat og greie rom som er priset helt Ok. Frokosten er bra og betjeningen er hyggelig. MEN klokkespill hvert kvarter frem til 2400 kan da umulig være nødvendig:) :):)

1  Takk, Sverre99
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Sverre 99 og takk for tilbakemelding det setter vi pris på. Når det kommer til klokkespillet så har vi også populære innvendige rom der dette ikke høres - kanskje det kunne være noe for ditt neste opphold?

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Anmeldt 28. oktober 2018

Fortsatt en av de beste hotellene vi har bodd på i Oslo sentrum.
Hyggelig personale , pent og rent rom. Koselig bar i 2.etasje.
Veldig god frokost.
Vi anbefaler dette hotellet , og kommer nok ganske sikkert igjen.

Takk, Irene J
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Irene J og tusen takk for hyggelig review - kom snart igjen!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Operahelg i Oslo , sentralt godt og rimelig hotell viktig. Og dette hotellet innfrir. Ikke støy, god frokost, rimelig og ikke minst topp service. Etter tur i Nordmarka hadde jeg hehov for å skifte før flyreise og hotellet fikset et omkledningsrom for meg. Tusen takk !

Takk, herbjorn

Hei Herbjørn S og tusen takk for fin tilbakemelding det setter vi pris på - kom snart igjen!