Vio.com
travelup.comUSD 196
191196 av 1 611 anmeldelser
Anmeldt 19. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Det ble siste gang vi sov på dette hotellet. Maten her er veldig god, og godt utvalg. Men dusjen er tragisk! Ikke trykk i vannet, absolutt ingenting.. og vannet klarte å holde seg til en varme. Den går fra iskald til glo varm uten at man justerer. Og slik er den hele tiden. Så var vi uheldig å bo her mens rådhuset kimer hver time mellom 07-00. Hørte det meget godt når man sov.

1  Takk, lindainga

Hei lindainga, dette var trist lesing. Jeg beklager at dere ikke hadde noe godt opphold her hos oss. Blandebatterier kan dessverre gå, og da bytter vi de ut fortløpende. Rådhusklokkene fin for mange også er det noen som ikke lier de, jeg vil da oppfordre til et atriumroms som er veldig stille hvis klokkene forstyrrer. De rommene er populære nettopp fordi de er så stille.

Jeg håper dere vil se på det som en mulighet.

Anmeldt 12. november 2018

Scandic Victoria i Oslo leverer godt må jeg si! Veldig sentralt plassert, mitt i sentrum men uten traffik som stør på noe sett. Garage meget bra plassert brevid hotel. Et bra trenings rom finnes der de fleste vanlige trenings verktøy finnes. Bra frukost med godt utvalg. Trivelig personell. Godt betyg!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, permagnusk2016
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei permagnusk2016 og tusen takk for kjempefin review, kom snart igjen!

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har en fin plassering, god mat og greie rom som er priset helt Ok. Frokosten er bra og betjeningen er hyggelig. MEN klokkespill hvert kvarter frem til 2400 kan da umulig være nødvendig:) :):)

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Sverre99
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Sverre 99 og takk for tilbakemelding det setter vi pris på. Når det kommer til klokkespillet så har vi også populære innvendige rom der dette ikke høres - kanskje det kunne være noe for ditt neste opphold?

Anmeldt 29. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018