Atle B
Anmeldelse av Scandic Victoria Oslo
4,0 av 5 boblerAnmeldt 28. nov. 2018via mobile enheter
Kristoffer S, Leder Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. nov. 2018
Hei 878atleb og takk for at du tar deg tid til å skrive det setter vi pris på. Lokasjonen er populær og vi liker Scandic Friends - hjertelig velkommen tilbake.
Our lounge area on the second floor
kr 1 019
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 27. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Anmeldt 20. november 2018

Tusen takk for en fantastisk fin opplevelse hos dere! Jeg er meget fornøyd med oppholdet, oppgraderingen og servicen vi fikk hos dere! Rommet var stort og fin pluss dere kom med fruktfat til oss etter innsjekk noe som vi satt veldig stor pris på! Vi kommer absolutt tilbake neste gang! 😊

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, OnAir13039678901
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei OnAir13039678901 og tusen takk for hyggelig tilbakemelding - hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 19. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Det ble siste gang vi sov på dette hotellet. Maten her er veldig god, og godt utvalg. Men dusjen er tragisk! Ikke trykk i vannet, absolutt ingenting.. og vannet klarte å holde seg til en varme. Den går fra iskald til glo varm uten at man justerer. Og slik er den hele tiden. Så var vi uheldig å bo her mens rådhuset kimer hver time mellom 07-00. Hørte det meget godt når man sov.

1  Takk, lindainga

Hei lindainga, dette var trist lesing. Jeg beklager at dere ikke hadde noe godt opphold her hos oss. Blandebatterier kan dessverre gå, og da bytter vi de ut fortløpende. Rådhusklokkene fin for mange også er det noen som ikke lier de, jeg vil da oppfordre til et atriumroms som er veldig stille hvis klokkene forstyrrer. De rommene er populære nettopp fordi de er så stille.

Jeg håper dere vil se på det som en mulighet.

Anmeldt 12. november 2018

Scandic Victoria i Oslo leverer godt må jeg si! Veldig sentralt plassert, mitt i sentrum men uten traffik som stør på noe sett. Garage meget bra plassert brevid hotel. Et bra trenings rom finnes der de fleste vanlige trenings verktøy finnes. Bra frukost med godt utvalg. Trivelig personell. Godt betyg!!

Takk, permagnusk2016
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei permagnusk2016 og tusen takk for kjempefin review, kom snart igjen!