Kåre Robert L
3,0 av 5 boblerAnmeldt 1. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Kristoffer S, Leder Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. des. 2018
Hei Kåre Robert L og takk for tilbakemeldingen, kom snart igjen!
kr 1 934
    kr 2 146
    kr 1 782
  • Vio.com
0.2 km fra Scandic Victoria Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 902
  • Radissonhotels.com
1.1 km fra Scandic Victoria Oslo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

For oss er beliggenheten i sentrum hovedårsaken til at vi velger Victoria. Her er man nærme alle severdigheter og shoppingmuligheter i sentrum. Denne gangen fikk vi som scandic-medlemmer et oppgradert rom. Sengene var gode. Frokostsalen var full, men vi fikk raskt plass og utvalget var bra selv om vi kom sent.

2  Takk, 878atleb
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei 878atleb og takk for at du tar deg tid til å skrive det setter vi pris på. Lokasjonen er populær og vi liker Scandic Friends - hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 27. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Anmeldt 20. november 2018

Tusen takk for en fantastisk fin opplevelse hos dere! Jeg er meget fornøyd med oppholdet, oppgraderingen og servicen vi fikk hos dere! Rommet var stort og fin pluss dere kom med fruktfat til oss etter innsjekk noe som vi satt veldig stor pris på! Vi kommer absolutt tilbake neste gang! 😊

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, OnAir13039678901
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei OnAir13039678901 og tusen takk for hyggelig tilbakemelding - hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 19. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Det ble siste gang vi sov på dette hotellet. Maten her er veldig god, og godt utvalg. Men dusjen er tragisk! Ikke trykk i vannet, absolutt ingenting.. og vannet klarte å holde seg til en varme. Den går fra iskald til glo varm uten at man justerer. Og slik er den hele tiden. Så var vi uheldig å bo her mens rådhuset kimer hver time mellom 07-00. Hørte det meget godt når man sov.

1  Takk, lindainga

Hei lindainga, dette var trist lesing. Jeg beklager at dere ikke hadde noe godt opphold her hos oss. Blandebatterier kan dessverre gå, og da bytter vi de ut fortløpende. Rådhusklokkene fin for mange også er det noen som ikke lier de, jeg vil da oppfordre til et atriumroms som er veldig stille hvis klokkene forstyrrer. De rommene er populære nettopp fordi de er så stille.

Jeg håper dere vil se på det som en mulighet.