Priceline
Agoda.com
Expedia.comUSD 152
120125 av 1 481 anmeldelser
Anmeldt 14. januar 2019

Flott hotell. Sentral beliggenhet, 5 minutters gåtur til Nationatheatret-togstasjon. 5 minutter til hovedgaten; Karl Johan. God frokost og hyggelig personale både i resepsjon og frokostsal. Bodde fint på rom 819 som vendte inn mot hotellets kjerne (med utsikt ned til 1. etasje/frokostsal.) Stille rom :-)

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Explorer50469309545
Kristoffer S, Manager på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

Kjære Explorer50469309545, tusen takk for veldig fin tilbakemelding det setter vi pris på og du gjorde oss veldig glade.

Takk for at du valgte å bo hos oss - kom snart igjen!

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Generelt:
Greie fellesområder, god frokost. Men institusjonspreget og slitt hotell. Ser mer ut som et slitt sykehjem enn et hotell, med sine gule, blasse dører og mange mørke, forlatte områder bak glassdører i gangene.

Beliggenhet: veldig sentralt og fint. Trygt område og lett å komme seg til alt.

Service: hyggelig og bra

Mat: bra utvalg til frokost og ikke kø.

Rom: mange av rommene vender inn mot atrium. Det er ikke OK for de av oss som mener et hotellrom må ha et vindu ut. Standarden på rommene er slitt, men «pyntet». Man har gjort overflatebehandling og endret møbler. Men det var en fæl seng å sove i, «superior» er milevis unna hva man selv ville kalt dette rommet. Badet er det verste. Inngrodd møkk i flisene, og et ødelagt blandebatteri gjorde badet rett og slett ubrukelig (se bildet). Her trengs mer grunnleggende oppgradering av det meste.

Takk, Pia75
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Pia75, takk for din tilbakemelding. Det var trist å lese at du synets vi ikke lignet på et hotell. Det er litt uvant for oss å høre da vi som regel får bedre tilbakemeldinger. Vi jobber hele tiden med forbedringer, reparasjoner og ideer om å bli bedre og se fresh og ny ut. Vi tar tilbakemeldingene med videre.

Kom snart igjen!

Anmeldt 9. desember 2018

Perfekt beliggenhet for en teaterweekend. At det er sentrumnært er heller ikke noe minus. Komfortable rom og ikke minst en overdådig frokost.Hyggelig betjening i resepsjon og frokost sal. Noe støy fra Rådhusets klokkespill.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Arne H
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei arneh737 og takk for hyggelig tilbakemelding - vi håper du snart får anledning å besøke oss igjen :-)

Anmeldt 6. desember 2018

Meget god service og veldig hyggelig personale i både skranke, kjøkken og renhold. God mat, fine rom med god plass og ikke minst sentralt. Herfra rekker man det meste i Oslo sentrum til fots. Tilgang til tog er bare 6-7min gange.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Frank L

Hei Global29597559991 og tusen takk for den fine tilbakemeldingen det setter vi pris på , vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 4. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018