Trip.com
eDreamsUSD 136
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Jeg valgte Scandic Victoria hotell, mye pga at jeg har bodd her tidligere, og fordi det er kort avstand fra Stortinget og andre fasiliteter i sentrum. Hoteller er noe slitt, ihvertfall når det kommer til rommene. Ellers er standarden grei, rommet var rent og ryddig, og hotellet byr på en flott frokost buffer for en hver smak. Dessverre var det dårlig med økologiske produkter, eller vegiterianske alternativer for de som må ha dette, så her får de et lite minus. Det er en typisk kontinental frokost.

Sengene var gode å sove i. På bade var det badekar noe jeg finner gammeldags og lite oppdatert. Selvfølgelig er dette en smaks sak, men for min del liker jeg dusj med glassdører best, pga renslighet. Ellers var standarden ok.

Hotellet egner seg mest for de som ønsker å bo tett på de fleste fasilitetene i sentrum, eller for de som er på forretningsreise. Noe dyrere pris en andre hotell i nærheten.

Noen minus ved hotellet var at det ikke var strykebrettet på rommet. Det var derimot et eget strykerom i en etg, noe jeg fant veldig tungvint da jeg ofte trenger å stryke skjortene mine på forretningsreise.
Det var heller ikke ekstra pute på rommet.
Det er heller ingen minibar på rommet. Det finnes en liten butikk i lobbyen som man kan kjøpe snacks eller drikkevarer i.

Alt i alt en midt på tre opplevelse, ingen luksus.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, thomaslH117QK
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2019

Hei thomasIH117QK - Takk for din anmeldelse, og fine ord om vår frokost og beliggenhet. Våre hotellrom ble totalrenovert i 2012, og vi holder kontinuerlig vedlikehold for å forhindre at rommene våre ser slitte ut - Jeg takker deg for at du gjør oss oppmerksomme på dette, slik at vi kan følge det opp. Scandic for mye skryt av sin frokost, men vi er alltid på jakt etter nye innspill til hva vi kan bli bedre på for våre gjester! Jeg tar derfor med meg videre dine forslag om bedre utvalg av økologiske og vegetariske alternativer.

De fleste av våre hotellrom har dusj med glassdører. Spør om dette ved ditt neste opphold, så ordner vi dette til deg!

Det er sant at våre Standardrom ikke kommer med strykebrett eller minibar. Dette er derimot noe vi tilbyr på våre Superior og Superior Plus rom! For mer informasjon om hva våre ulike romtyper inneholder, sjekk ut nettsidene.

Gi oss gjerne en beskjed ved ditt neste opphold, så skal vi ordne et rom som passer dine rompreferanser. Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 14. januar 2019

Flott hotell. Sentral beliggenhet, 5 minutters gåtur til Nationatheatret-togstasjon. 5 minutter til hovedgaten; Karl Johan. God frokost og hyggelig personale både i resepsjon og frokostsal. Bodde fint på rom 819 som vendte inn mot hotellets kjerne (med utsikt ned til 1. etasje/frokostsal.) Stille rom :-)

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Explorer50469309545
Kristoffer S, Manager på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

Kjære Explorer50469309545, tusen takk for veldig fin tilbakemelding det setter vi pris på og du gjorde oss veldig glade.

Takk for at du valgte å bo hos oss - kom snart igjen!

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Generelt:
Greie fellesområder, god frokost. Men institusjonspreget og slitt hotell. Ser mer ut som et slitt sykehjem enn et hotell, med sine gule, blasse dører og mange mørke, forlatte områder bak glassdører i gangene.

Beliggenhet: veldig sentralt og fint. Trygt område og lett å komme seg til alt.

Service: hyggelig og bra

Mat: bra utvalg til frokost og ikke kø.

Rom: mange av rommene vender inn mot atrium. Det er ikke OK for de av oss som mener et hotellrom må ha et vindu ut. Standarden på rommene er slitt, men «pyntet». Man har gjort overflatebehandling og endret møbler. Men det var en fæl seng å sove i, «superior» er milevis unna hva man selv ville kalt dette rommet. Badet er det verste. Inngrodd møkk i flisene, og et ødelagt blandebatteri gjorde badet rett og slett ubrukelig (se bildet). Her trengs mer grunnleggende oppgradering av det meste.

Takk, Pia75
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Pia75, takk for din tilbakemelding. Det var trist å lese at du synets vi ikke lignet på et hotell. Det er litt uvant for oss å høre da vi som regel får bedre tilbakemeldinger. Vi jobber hele tiden med forbedringer, reparasjoner og ideer om å bli bedre og se fresh og ny ut. Vi tar tilbakemeldingene med videre.

Kom snart igjen!

Anmeldt 9. desember 2018

Perfekt beliggenhet for en teaterweekend. At det er sentrumnært er heller ikke noe minus. Komfortable rom og ikke minst en overdådig frokost.Hyggelig betjening i resepsjon og frokost sal. Noe støy fra Rådhusets klokkespill.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Arne H
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei arneh737 og takk for hyggelig tilbakemelding - vi håper du snart får anledning å besøke oss igjen :-)

Anmeldt 6. desember 2018

Meget god service og veldig hyggelig personale i både skranke, kjøkken og renhold. God mat, fine rom med god plass og ikke minst sentralt. Herfra rekker man det meste i Oslo sentrum til fots. Tilgang til tog er bare 6-7min gange.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Frank L

Hei Global29597559991 og tusen takk for den fine tilbakemeldingen det setter vi pris på , vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.