Trip.com
Vio.comUSD 138
Anmeldt 28. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
LeonardoV2454, Front desk på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Har brukt dette hotellet før men nå begynner det å bli slitt. Hadde et standard rom med et veldig lite bad. Renhold på badet var ikke god nok.
Mottakelsen var sånn midt på treet.
Hotellet har god frokost og ligger sentralt.

Takk, Tildal72
HVictoria1, Meeting & Event Coordinator på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei Tildal72 - Takk for din anmeldelse, og fine ord om vår frokost og beliggenhet. Vi får som regel gode tilbakemeldinger på vårt renhold og mottakelse i resepsjonen, så jeg beklager at vi ikke leverte til forventningene dine ved ditt opphold hos oss. Våre hotellrom ble totalrenovert i 2012, og vi holder kontinuerlig vedlikehold for å forhindre at rommene våre ser slitte ut - Jeg takker deg for at du gjør oss oppmerksomme på dette, slik at vi kan ta en titt på rommet. Vi håper at du vil gi Scandic Victoria en ny sjanse, så vi kan bevise oss bedre enn ditt nylige opphold.

Anmeldt 21. januar 2019

Hotellet ligger veldig sentralt og det er kort vei til det meste. Hotellet har fine rene rom, og frokostbuffeen er akkurat stor nok til at man ikke får smakt på alt. Andre gang jeg bor på hotellet, og skal tilbake igjen i mai.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Travel38502575994

Hei Travel38502575994 - Takk for din anmeldelse, og fine ord om vårt hotell. Vi ser frem til å ta imot deg i mai!

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Skittent. Bærer preg av manglende tid til renhold over tid på detaljer som dusjhjørne o.l. Sov 3 netter uten skift på sengetøy. Lite utvalg frokost, og lunsj, men god nok mat og hyggelige vert/vertinner som serverer kaffe. Heisen er kaos, og overbelastet ved fullt hotell. Hyggelig betjening, renholdere har dårlig tid og fanget ikke opp skiltet «vennligst rengjør» etter å ha bedt om å bli hoppet over de første dagene. Nøkkelkort avmagnetiserer seg selv om det aldri blir oppbevart med mobil. Konferanserom alt for lite. Betjening drar opp! Beliggenhet ypperlig.

Takk, Hege-Charlotte J
HVictoria1, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei Hegech - Takk for din anmeldelse, og hyggelige ord om vår betjening og beliggenhet. Vi i Scandic skifter som regel ikke sengetøy før etter 3. natten med mindre våre gjester spør om det. Dette er for å spare miljøet. Vi skal derimot rengjøre alle våre gjester rom hver dag, og jeg beklager på det sterkeste at dette ikke har blitt gjort i løpet av ditt opphold. Vi bruker vanligvis å få ganske gode tilbakemeldinger på vår frokost og lunsj her på hotellet, så jeg takker for at du gjør oss oppmerksomme på dette slik at vi kan ta det videre til vår restaurantavdeling. Vi vil også få vår vedlikeholdavdeling til å sjekke om alt er i orden med låsen på hotellrommet du bodde på.
Vi har flere konferanserom her på huset, i forskjellige størrelser. Ta gjerne kontakt ved deres neste arrangement, så kan vi se om vi ikke finner et mer romslig konferanserom!

Vi på Scandic Victoria håper at du vil gi oss en ny sjanse til å bevise at vi er bedre enn ditt nylige opphold!

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Jeg valgte Scandic Victoria hotell, mye pga at jeg har bodd her tidligere, og fordi det er kort avstand fra Stortinget og andre fasiliteter i sentrum. Hoteller er noe slitt, ihvertfall når det kommer til rommene. Ellers er standarden grei, rommet var rent og ryddig, og hotellet byr på en flott frokost buffer for en hver smak. Dessverre var det dårlig med økologiske produkter, eller vegiterianske alternativer for de som må ha dette, så her får de et lite minus. Det er en typisk kontinental frokost.

Sengene var gode å sove i. På bade var det badekar noe jeg finner gammeldags og lite oppdatert. Selvfølgelig er dette en smaks sak, men for min del liker jeg dusj med glassdører best, pga renslighet. Ellers var standarden ok.

Hotellet egner seg mest for de som ønsker å bo tett på de fleste fasilitetene i sentrum, eller for de som er på forretningsreise. Noe dyrere pris en andre hotell i nærheten.

Noen minus ved hotellet var at det ikke var strykebrettet på rommet. Det var derimot et eget strykerom i en etg, noe jeg fant veldig tungvint da jeg ofte trenger å stryke skjortene mine på forretningsreise.
Det var heller ikke ekstra pute på rommet.
Det er heller ingen minibar på rommet. Det finnes en liten butikk i lobbyen som man kan kjøpe snacks eller drikkevarer i.

Alt i alt en midt på tre opplevelse, ingen luksus.

Takk, thomaslH117QK
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2019

Hei thomasIH117QK - Takk for din anmeldelse, og fine ord om vår frokost og beliggenhet. Våre hotellrom ble totalrenovert i 2012, og vi holder kontinuerlig vedlikehold for å forhindre at rommene våre ser slitte ut - Jeg takker deg for at du gjør oss oppmerksomme på dette, slik at vi kan følge det opp. Scandic for mye skryt av sin frokost, men vi er alltid på jakt etter nye innspill til hva vi kan bli bedre på for våre gjester! Jeg tar derfor med meg videre dine forslag om bedre utvalg av økologiske og vegetariske alternativer.

De fleste av våre hotellrom har dusj med glassdører. Spør om dette ved ditt neste opphold, så ordner vi dette til deg!

Det er sant at våre Standardrom ikke kommer med strykebrett eller minibar. Dette er derimot noe vi tilbyr på våre Superior og Superior Plus rom! For mer informasjon om hva våre ulike romtyper inneholder, sjekk ut nettsidene.

Gi oss gjerne en beskjed ved ditt neste opphold, så skal vi ordne et rom som passer dine rompreferanser. Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss!