kr 1 650
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kristoffer S, Leder Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. feb. 2019
Hei Lalinea357 og tusen takk for din review det var hyggelig lesning. Vi håper du snart får anledning å besøke oss igjen. Velkommen tilbake.
kr 1 847
    kr 1 704
    kr 1 915
4.1 km fra Scandic Victoria Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 987
0.7 km fra Scandic Victoria Oslo
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Var en langhelg i januar. Sentral beliggenhet. Men manglende renhold på rommet trekker ned inntrykket. Fant t.o.m gamle hårspenner liggende på vasken på badet. Bra utvalg til frokost. Litt støy fra gaten.

Takk, Tor L
LeonardoV2454, Front desk på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei Tor L. Takk for anmeldesen og tilbakemeldingen. Vi skal ta det videre med avdelingen slik at det ikke skjer igjen. Vi har også innvendige stille rom som er populære som dere kan velge neste gang? Håper dere kommer tilbake til oss.

Anmeldt 28. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Har brukt dette hotellet før men nå begynner det å bli slitt. Hadde et standard rom med et veldig lite bad. Renhold på badet var ikke god nok.
Mottakelsen var sånn midt på treet.
Hotellet har god frokost og ligger sentralt.

Takk, Tildal72
HVictoria1, Meeting & Event Coordinator på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei Tildal72 - Takk for din anmeldelse, og fine ord om vår frokost og beliggenhet. Vi får som regel gode tilbakemeldinger på vårt renhold og mottakelse i resepsjonen, så jeg beklager at vi ikke leverte til forventningene dine ved ditt opphold hos oss. Våre hotellrom ble totalrenovert i 2012, og vi holder kontinuerlig vedlikehold for å forhindre at rommene våre ser slitte ut - Jeg takker deg for at du gjør oss oppmerksomme på dette, slik at vi kan ta en titt på rommet. Vi håper at du vil gi Scandic Victoria en ny sjanse, så vi kan bevise oss bedre enn ditt nylige opphold.

Anmeldt 21. januar 2019

Hotellet ligger veldig sentralt og det er kort vei til det meste. Hotellet har fine rene rom, og frokostbuffeen er akkurat stor nok til at man ikke får smakt på alt. Andre gang jeg bor på hotellet, og skal tilbake igjen i mai.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Travel38502575994

Hei Travel38502575994 - Takk for din anmeldelse, og fine ord om vårt hotell. Vi ser frem til å ta imot deg i mai!

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Skittent. Bærer preg av manglende tid til renhold over tid på detaljer som dusjhjørne o.l. Sov 3 netter uten skift på sengetøy. Lite utvalg frokost, og lunsj, men god nok mat og hyggelige vert/vertinner som serverer kaffe. Heisen er kaos, og overbelastet ved fullt hotell. Hyggelig betjening, renholdere har dårlig tid og fanget ikke opp skiltet «vennligst rengjør» etter å ha bedt om å bli hoppet over de første dagene. Nøkkelkort avmagnetiserer seg selv om det aldri blir oppbevart med mobil. Konferanserom alt for lite. Betjening drar opp! Beliggenhet ypperlig.

Takk, Hege-Charlotte J
HVictoria1, Leder  på Scandic Victoria Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei Hegech - Takk for din anmeldelse, og hyggelige ord om vår betjening og beliggenhet. Vi i Scandic skifter som regel ikke sengetøy før etter 3. natten med mindre våre gjester spør om det. Dette er for å spare miljøet. Vi skal derimot rengjøre alle våre gjester rom hver dag, og jeg beklager på det sterkeste at dette ikke har blitt gjort i løpet av ditt opphold. Vi bruker vanligvis å få ganske gode tilbakemeldinger på vår frokost og lunsj her på hotellet, så jeg takker for at du gjør oss oppmerksomme på dette slik at vi kan ta det videre til vår restaurantavdeling. Vi vil også få vår vedlikeholdavdeling til å sjekke om alt er i orden med låsen på hotellrommet du bodde på.
Vi har flere konferanserom her på huset, i forskjellige størrelser. Ta gjerne kontakt ved deres neste arrangement, så kan vi se om vi ikke finner et mer romslig konferanserom!

Vi på Scandic Victoria håper at du vil gi oss en ny sjanse til å bevise at vi er bedre enn ditt nylige opphold!