Trip.com
Vio.comUSD 202
Destinia.comUSD 207
Anmeldt 31. januar 2019

Supert hotell! Ikke for moderne, men fortsatt ett av få hotell som fortsatt gir litt hjemmefølelse.God plass på rommet.Toppen med både kjøleskap,vannkoker, kaffe og tea og en god dyp stol og sitte i.Akkurat det man trenger på et hotellrom.Supergod frokost og hyggelig personale overalt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Lalinea357
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Hei Lalinea357 og tusen takk for din review det var hyggelig lesning. Vi håper du snart får anledning å besøke oss igjen. Velkommen tilbake.

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Var en langhelg i januar. Sentral beliggenhet. Men manglende renhold på rommet trekker ned inntrykket. Fant t.o.m gamle hårspenner liggende på vasken på badet. Bra utvalg til frokost. Litt støy fra gaten.

Takk, Tor L
LeonardoV2454, Front desk på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei Tor L. Takk for anmeldesen og tilbakemeldingen. Vi skal ta det videre med avdelingen slik at det ikke skjer igjen. Vi har også innvendige stille rom som er populære som dere kan velge neste gang? Håper dere kommer tilbake til oss.

Anmeldt 28. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Har brukt dette hotellet før men nå begynner det å bli slitt. Hadde et standard rom med et veldig lite bad. Renhold på badet var ikke god nok.
Mottakelsen var sånn midt på treet.
Hotellet har god frokost og ligger sentralt.

Takk, Tildal72
HVictoria1, Meeting & Event Coordinator på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei Tildal72 - Takk for din anmeldelse, og fine ord om vår frokost og beliggenhet. Vi får som regel gode tilbakemeldinger på vårt renhold og mottakelse i resepsjonen, så jeg beklager at vi ikke leverte til forventningene dine ved ditt opphold hos oss. Våre hotellrom ble totalrenovert i 2012, og vi holder kontinuerlig vedlikehold for å forhindre at rommene våre ser slitte ut - Jeg takker deg for at du gjør oss oppmerksomme på dette, slik at vi kan ta en titt på rommet. Vi håper at du vil gi Scandic Victoria en ny sjanse, så vi kan bevise oss bedre enn ditt nylige opphold.

Anmeldt 21. januar 2019

Hotellet ligger veldig sentralt og det er kort vei til det meste. Hotellet har fine rene rom, og frokostbuffeen er akkurat stor nok til at man ikke får smakt på alt. Andre gang jeg bor på hotellet, og skal tilbake igjen i mai.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Travel38502575994

Hei Travel38502575994 - Takk for din anmeldelse, og fine ord om vårt hotell. Vi ser frem til å ta imot deg i mai!