Vio.com
ZenHotels.comUSD 191
Anmeldt 1. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Anmeldt 22. juni 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kristoffer S, Leder  på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2020

Anmeldt 22. juni 2020

Hotellet ligger sentralt plassert midt i sentrum, og gangavstand til det meste.
Rommene er rene og av grei størrelse. Parkering i kjelleren hvis ledig. Frokosten var bra i disse tider, og flere valgalternativer. Resepsjonisten var dessverre lite hyggelig, og ønsket seg nok et helt annet sted. Et smil og velkommen burde være obligatorisk.

1  Takk, Bente B

Hei Bente B og takk for din tilbakemelding, kom snart igjen!

Anmeldt 16. juni 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
LeonardoV2454, assisstant front desk manager på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Anmeldt 15. juni 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
LeonardoV2454, Assisstant frontdesk manager på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2020