Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Trip.com
Vio.comUSD 134
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
102–107 av 1 630 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020

Vi tok inn pÄ hotellet og ble mÞtt av en overfladisk og uinteressert resepjsonis som ikke en gang gadd Ä skrive navnet pÄ romkortet rett. NÄr vi kom opp var termostaten satt pÄ 24,2 grader. En switch med pluss og minus viste seg ikke Ä ha noe med temperaturen men Äpningen pÄ ventilen. Et hull pÄ 20x20 cm. En annen respsjonist hjalp til Ä sette den pÄ maks men nÄr jeg spurte hvorfor jeg ikke kunne kjenne noe luft selv med hÄnden utenfor hullet sÄ visste hun ikke. Neste "kjÞleskapet". Det var sÄ varmt at ingenting kunne kjÞles der og den andre resepsjonisten gav oss en bÞtte is og lovnader om at vaktmesteren skulle fÄ dette neste dag. Kvelden kom og jeg spurte om han hadde gjort noe. Nei slik avr alle kjÞleskapene i hotellet. Det ble derfor nÞdvendig Ä ha dÞr til veranda Äpen. NÄr den skulle settes fast sÄ manglet Þye til den slik at dÞra fikk bare stÄ Ä slenge. PÄ TVn stod det at alle TV3 kanalene skulle vÊre der men der var det svart.. En meters regelen i matsalen var hÄndtert like bar som kjÞlingen i kjÞleskapene pÄ rommet. Hva med Ä skaffe seg en meterstokk.

1  Takk, ErikSteenbuch
K RS, Annet pÄ Scandic Victoria, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Erik og takk for at du skriver til oss. Ja dette var kjedelig og ikke i nÊrheten av det vi Þnsker Ä levere eller er vant til i form av tilbakemeldinger. Vi beklager dette pÄ det sterkeste, bÄde meter, ventilasjon og kjÞleskap vil bli ettergÄtt i sÞmmene. Vi tar vÄr service pÄ alvor og alle vÄre ansatte skal vÊre hÞflige og imÞtekommende til enhver tid - dette er noe vi jobber med for Ä bli bedre hele tiden.

Jeg beklager at du ikke hadde et 100% opphold som forventet - jeg hÄper du vil komme tilbake til oss for et bedre opphold.

Anmeldt 19. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til en individuell reisende og kommer ikke fra Tripadvisor LLC eller noen av vÄre partnere. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
L V, Guest Services / Front Office pÄ Scandic Victoria, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Anmeldt 14. juli 2020

Mye hotell for pengene! SvĂŠrt hyggelig personale, alt fra renholdspersonalet, kokk/frokost personalet og resepsjonister. Greie rom, god og effektiv frokost og super beliggenhet. Rent. Vi kommer tilbake!

1  Takk, 413liliant
K RS, Daglig leder pÄ Scandic Victoria, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei 413liliant, og takk for din tilbakemelding - tusen takk og velkommen tilbake skal dere vĂŠre.

Anmeldt 1. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kristoffer S, Leder  pÄ Scandic Victoria, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Anmeldt 22. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kristoffer S, Leder  pÄ Scandic Victoria, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2020