11 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
travelup.comUSD 189
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk velkomst og gratis oppgradering, ja det hever selvsagt scoren.
Flotte rom, rene felles arealer og god merking av distanse.
Rommet var rent og pent, men noe bør gjøres på terrassen. Ingen møbler inviterer ikke til bruk. Synd på en så flott kveld som dette.
Frokosten var et lite kaos, men det var vår egen skyld. Kommer man 20 min før det stenger en søndag er det kø. Buffeten var velfylt og ren. Vanskelig å overholde avstander, men igjen ikke hotellet sin skyld. Anbefaler å ta frokosten tidlig i helgen og heller sove/slappe av etter frokost på rommet.
Blide folk over alt.
Hotellet ligger flott til, rolig likevel sentralt.
Anbefales virkelig

Romtips: Spis frokost tidlig i helgen Smil og vær hyggelig ved innsjekk, kan føre til gratis oppgradering
Takk, TronOlsen
Anmeldt 21. juli 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Rune A, Guest Services / Front Office på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2021

Anmeldt 17. juli 2021

Dårlig renhold dårlig seng bra frokost. Bare to håndklær i dobbelt rom. Defekt kjøleskap som lukte dårlig in i rommet og lys som blinker. Frokost har vart ok med mye valg og plass. Betalt 150kr for å komme in før kl 15

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, dimitriostraveler
Anmeldt 14. juni 2021

Skittent rom, teppet var ikke støvsugd når vi sjekket inn. Listene rundt i rommet var nedstøvet, delte rom med flere hybelkaniner som følg på gulvet.
Det stinket gammel sigarett røyk i trappeoppgang vid resepsjonen hvor de forsvaret trallene med ting til rommet så som glass og kopper.
Luften sirkulerte på rommet, var ikke mulig at skru ned varmen eller åpne vinduet, var veldi varmt og klamt på natten.
Pluss for lokasjon, men velger annet hotell neste gang.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Skuffet12345
L V, Guest Services / Front Office på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Kjære Skuffet12345 - Takk for tilbakemeldingen. Vi er veldig lei oss for at hotell oppholdet ikke var bra. Vi setter veldig stor pris på at du sa ifra slik at vi kan rette det opp og bli bedre.

Anmeldt 8. juni 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
L V, Guest Services / Front Office på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021