12 personer ser på dette hotellet
Trip.com
getaroom.comUSD 223
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten er ypperlig, med kort avstand til alt u Oslo sentrum. Rene og romslige rom. Vanskelig å komme dit med bil. For liten kapasitet under frokosten, og lite fokus på smittevern. Mye kø og kaos. Bra med garasjeplass i kjelleren. Anbefales.

1  Takk, 582j_rnn
Anmeldt 27. juli 2021

Fikk et rom i 6 etg. Fint og romslig rom. Badet var og romslig men veldig dårlig trykk i dusjen. kunne hatt en bedre lenestol. Den vi hadde satt du nesten i bakken med. Aircondition fungerte ikke bra. Var så varmt på rommet at vi fikk låne en bordvifte. Hyggelig personale og frokosten er utrolig bra med mye utvalg. Kjekt å få parkere i kjelleren av hotellet. Ligger veldig sentralt til i sentrum.

Takk, Marianne F
Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde et veldig hyggelig opphold . Veldig god service i resepsjonen og matsalen :) Rommet var greit , fikk sjekket inn før tiden :) Kommer gjerne igjen :)) Aircondition og mulighet til å åpne vindu var et pluss i denne varmen ☀️

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, lineP13IG
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Over 25 grader inne på rommet om natten, uten muligheter for å åpne ett eneste vindu. Da vi gikk ned i resepsjonen midt på natten fordi vi ikke fikk sove, fikk vi vite at hotellets aircon fungerer dårlig når det er varmt ute(!) Vi fikk også beskjed om at vi skulle få en kompensasjon av «våre kolleger» i morgen. Vi ble sendt opp på rommet igjen med ei vifte som lagde like mye lyd som et godstog. Dagen etter sjekket vi ut, og «kompensasjonen» glemte de visst.
Takk for en helt elendig natt på deres hotell. Vi ses nok ikke igjen.

Romtips: Unngå innvendig rom hvis det er varmt. Be om vindu ut mot gaten. Heller litt støy enn sauna på rommet.
Takk, 708kennethk
Rune A, Guest Services / Front Office på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2021

Hei Kenneth,

Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Det hjelper oss til å bli bedre på det vi gjør. Trist å høre at du ikke var fornøyd med temeraturen på rommet. Dette er selvfølgelig ikke hotellopplevelsen vi ønsker å tilby våre gjester, og vi har tatt skritt for å forhindre at det skjer igjen.
Ta gjerne kontakt med oss på epost så skal vi ordne en kompensasjon til dere.

Vi håper selvfølgelig at du vil komme tilbake til oss og at vi kan gi deg en bedre opplevelse da.

Med vennlig hilsen
Rune på Scandic Victoria

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk velkomst og gratis oppgradering, ja det hever selvsagt scoren.
Flotte rom, rene felles arealer og god merking av distanse.
Rommet var rent og pent, men noe bør gjøres på terrassen. Ingen møbler inviterer ikke til bruk. Synd på en så flott kveld som dette.
Frokosten var et lite kaos, men det var vår egen skyld. Kommer man 20 min før det stenger en søndag er det kø. Buffeten var velfylt og ren. Vanskelig å overholde avstander, men igjen ikke hotellet sin skyld. Anbefaler å ta frokosten tidlig i helgen og heller sove/slappe av etter frokost på rommet.
Blide folk over alt.
Hotellet ligger flott til, rolig likevel sentralt.
Anbefales virkelig

Romtips: Spis frokost tidlig i helgen Smil og vær hyggelig ved innsjekk, kan føre til gratis oppgradering
Takk, TronOlsen