8 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig sentral og fin beliggenhet, men noe bråk fra gaten om natten. Vi klagde flere ganger på bråk fra ventilasjonsanlegget og på at rommet var for kaldt. De ansatte i resepsjonen tok høflig mot vår henvendelse om dette, men ingenting skjedde, og vi fikk heller ingen tilbakemelding eller oppfølging på annen måte. Etter tre henvendelser gav vi opp. Dette trekker vår opplevelse av hotellet ned. Eller var hotellrommet greit og rent, og frokosten var helt grei.

1  Takk, 873ingridf
Anmeldt 2. august 2021

Lite å utsette på dette hotellet. Alt sto til forventningene. Vi reiste med barn og hadde bedt om 2 rom vegg i vegg og det fikk vi. Rommene hadde vindu ut mot atrium - som var eneneste minus. Ellers sentralt hotell med gangavstand til det meste, rent og pent, gode senger og god frokost. Kan anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Therese S
Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire bestilte familierom, noe Scandic mente de gav oss. Dette var da et dobbeltrom, der de hadde satt inn to uttrekssenger. På rommet var det plass til å slå ut den ene sengen... (den andre var det ikke plass til å slå ut).
Frokost i 1.etg var god. Service fra personalet som var til stedes under frokost var bra.
Spurte om å gå et rom det var plass til en familie med bagasje, men fikk ikke oppgradere selv om
Jeg tilbudte meg å betale et mellomlegg (jeg velger å tro at det var fordi hotellet var fullt).
Vi fikk booka frokost i etg andre dag også, men det var fullt og vi ble sendt til 2.etg. Her var varmmaten lunka/kald, men elles mye av samme tilbud - god frokost og serviceinnstilt personale.

Takk, Nomad557575
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten er ypperlig, med kort avstand til alt u Oslo sentrum. Rene og romslige rom. Vanskelig å komme dit med bil. For liten kapasitet under frokosten, og lite fokus på smittevern. Mye kø og kaos. Bra med garasjeplass i kjelleren. Anbefales.

1  Takk, 582j_rnn