travelup.comUSD 175
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Flott hotell med sentral beliggenhet. Rommet var rent med gode senger å sove i. God plass for vår familie med meget god plass for kofferter. Vi hadde rom 1022. Eneste minuset var bråk fra luftkondisjoneringsanlegget. Frokosten var over gjennomsnittlig med god kvalitet på råvarene. Betjeningen i frokostsalen var serviceinnstilt og hyggelige. Det samme kan ikke sies om resepsjonen. De har noe å gå på når det kommer til å føle seg velkommen. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, mortenw259
Rune Aasprong, Guest Services / Front Office på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Hei Morten,
Takk for en hyggelig tilbakemelding.

mvh
Rune

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Hotell opplevelsen består av 3 faktorer.
1hotellfrokost.
2service
3 rene pene rom

Desverre var hotellfrokosten meget skuffende, baconet helt elendig. Service ved innsjekk horribel, for et surt menneske. Men romma var store fine og behaglige.

Romtips: Parkeringshuset er vanvittig trangt.
1  Takk, kimandrelie
Rune A, Guest Services / Front Office på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei,

Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Det hjelper oss til å bli bedre på det vi gjør. Trist å høre at du ikke var fornøyd med frokosten og servicen. Dette er selvfølgelig ikke hotellopplevelsen vi ønsker å tilby våre gjester, og vi har tatt skritt for å forhindre at det skjer igjen.

Vi er glade for at du fremdeles mente at roimmene vår var bra, vi er glade. Vi håper selvfølgelig at du vil komme tilbake til oss og at vi kan gi deg en bedre opplevelse da.

Med vennlig hilsen
Rune på Scandic Victoria

Anmeldt 11. august 2021

Vi fikk først ett rom, der renholdet var svært dårlig. Vi klagde, og opplevde å bli dårlig møtt. Etter hvert fikk vi nytt rom, som dessverre var også var dårlig. Det var ikke rengjort wc, kaffesøl på vegg, vinduskarmene var støvete, ikke rengjort under sengen og søl på sengekanten.
Etter klage ble første rommet rengjort før vi fikk sjekket inn. Gikk etter dette glipp av 2-3 timer av byoppholdet.

Takk, 187lenet
Rune A, Guest Services / Front Office på Scandic Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2021

Hei Lene,

Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Det hjelper oss til å bli bedre på det vi gjør. Trist å høre at du ikke var fornøyd med renholdet på rommet. Dette er selvfølgelig ikke hotellopplevelsen vi ønsker å tilby våre gjester, og vi har tatt skritt for å forhindre at det skjer igjen.

Med vennlig hilsen
Rune på Scandic Victoria

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 8. august 2021

Beliggenhet og selve hotellet med frokost og personalet var supert. Vi var uheldig å få ett rom som ikke var rengjort skikkelig etter tydelig en fest. Noe som trakk ned for våres del. Men rommet i seg selv var fint, bare synd det ikke var rent.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, tsimen632461