“Nydelig sushi og god service”
Anmeldelse av Fresh Asian Fusion

Fresh Asian Fusion
Få mat levert
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Har prøvd både varmmat og sushi. Jeg er nokså kresen på sushien jeg spiser, men den jeg fikk her var fantastisk! Har spist her mange ganger, og de får 5 stjerner hver gang. God service er det også her. Beste sushien jeg har smakt i Oslo.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, susannel502

Anmeldt 20. juli 2020

Andre gang jeg har bestilt takeaway med sushi herfra. Var skuffet forrige gangen også, men trodde den gang at jeg hadde vært uheldig. Maten er dyr, smaker lite og det er små makibiter og lite av tilbehør... Personalet er dog alltid hyggelige og lokalet er fint.

Takk, martehelenet
Anmeldt 12. juli 2020

Fresh Asian Fusion har den beste sushien i Oslo!!De har også mye annet å by på som varm asiatisk mat, suveren service og gode priser. Restauranten har en fantastisk beliggenhet ved Helsfyr t-bane , lett tilgjengelig for alle som kjører E6 og bruker transport gjennom Helsfyr. Her vet betjeningen hva en rask bestilling er, enten du spiser inne eller har «take away». Vi var en gjeng som bestilte litt forskjellig, og alle var like fornøyde med maten. Ta en tur innom du også, Anbefales på det sterkeste.

Takk, NailaA127
Anmeldt 13. juni 2020

Etter min mening er denne restauranten rangert som nummer 1 av alle asia restauranter på Hasle, Ensjø og Helsfyr. På en ettermiddag hvor du har skikkelig crave for asiatisk rett kan det ikke gå galt å velge Fresh Asian Fusion som din kjøkkensjef. Hittil har jeg vært her fire ganger og alle ganger er «strike» 10 av 10 score. I dag fikk jeg til og med servert mojito. Så herlig å nyte god sushi med en kald drink ved siden. Det var så godt at jeg bestilte mer mat. Magen sa nei, men munnen klarte ikke å motstå. Det må ikke være super high class og dyrt for at maten er god. Jeg anbefaler denne restauranten på det sterkeste. For de som liker friterte retter, prøv ut spider maki roll (softshell), nr. 41.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, AN2N1O
Anmeldt 14. mai 2020 via mobile enheter

Kjempe god og smakfull mat Og suveren service! Veldig fornøyd med besøket og blir ikke lenge til neste besøk!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 8idar

Reisende som så på Fresh Asian Fusion, så også på

Har du vært i Fresh Asian Fusion? Del dine erfaringer!