“Anbefales”

Fresh Asian Fusion
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, helt klart friske råvarer som er i bruk her. Spiste Pad Thai og Gambao, Sterkt og godt. Ta turen til Helsfyr, du blir ikke skuffet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Anne_K_1964

Anmeldt 21. oktober 2020

Vi spiste Pang Pang biff. En av de beste vi har smakt. Biffen var tørrstekt og med gode grønnsaker. Oppmerksom og god service. Greie vinpriser. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, exxin
Anmeldt 10. oktober 2020

Blid kelner, men hadde for mye å gjøre. Mye folk og treg servering. Dårlig servise, trenger fler servitører..forrige gang var vi fornøyd, ikke fornøyd nå, kommer IKKE igjen..

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 104rolfh
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Har prøvd både varmmat og sushi. Jeg er nokså kresen på sushien jeg spiser, men den jeg fikk her var fantastisk! Har spist her mange ganger, og de får 5 stjerner hver gang. God service er det også her. Beste sushien jeg har smakt i Oslo.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, susannel502
Anmeldt 20. juli 2020

Andre gang jeg har bestilt takeaway med sushi herfra. Var skuffet forrige gangen også, men trodde den gang at jeg hadde vært uheldig. Maten er dyr, smaker lite og det er små makibiter og lite av tilbehør... Personalet er dog alltid hyggelige og lokalet er fint.

Takk, martehelenet

Reisende som så på Fresh Asian Fusion, så også på

Har du vært i Fresh Asian Fusion? Del dine erfaringer!